Blåbærhaven 7 Skrevet 28. November, 2021 Jeg har besøgt Alice 3-4 gange, og efter seneste besøg spurgte hun om jeg ville skrive en anmeldelse herinde og det synes jeg bestemt hun har fortjent. Billederne passer fint, specielt de nye selfies. De to steder jeg har besøgt hende tæt ved hovedbanegården har været helt fine. Stort værelse og rent bad, og jeg mødte ikke nogen på vej ind eller ud. Alice er, som hun selv og de andre anmeldelser skriver, en rigtig milf med virkelig dejlige former. Aftalerne har altid været nemme at få på plads over whatsapp, og hun har været åben og efterkom mine ønsker angående påklædning. Service niveauet er i top, og hun virker til at gøre alt hun kan for at begge får en dejlig oplevelse sammen. Det er startet hver gang med kys og kram fra man kommer ind af døren. Ved seneste besøg startede vi med at bad sammen, som var rigtig dejlig og kan anbefales, selvom badet ikke er kæmpe stort. Hun kysser intenst og dybt, og der bliver ikke sparet på dem. Vigtigt er nok at hun ofte selv tager initiativ til dem hvis man er ude efter GFE. Hun er også god til at tage initiativ i sengen, samt opfylde de ønsker jeg kom med undervejs. Blow var dejligt med masser af øjenkontakt, og efter første omgang sex lagde hun sig ved siden af mig og vi krammede til jeg var klar til anden omgang. Jeg har hver gang købt 1 time, uden noget ekstra, og gået derfra yderst tilfred og set frem til næste gang. Vil klart anbefale hende. Man skal være opmærksom på at hun har en piercing i tungen, hvilket naturligvis kan føles ved blow og kys. Dette er på ingen måde dårligt ment, men noget med skal være opmærksom på. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkm 412 Skrevet 29. November, 2021 Er der nogen der kan indikere hvilken alder i vil vurdere Alice til at være ? Eks +40 eller 35-40…. Eller hvad i mener alder er en af de parametre som jeg synes er vigtig, men synes ikke det er pænt at spørge direkte. send gerne en PM, hvis du vil holde respekten og ikke skrive det offentligt. tak for opbakningen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidelining 253 Skrevet 29. November, 2021 Dkm skrev, for 23 minutter siden: Er der nogen der kan indikere hvilken alder i vil vurdere Alice til at være ? Eks +40 eller 35-40…. Eller hvad i mener alder er en af de parametre som jeg synes er vigtig, men synes ikke det er pænt at spørge direkte. send gerne en PM, hvis du vil holde respekten og ikke skrive det offentligt. tak for opbakningen Det er da uendeligt ligegyldigt - ja undskyld. Du kan have en pænt slap og træt 20-årig og en toptunet 40-årig - eller en super erfaren 20-årig og en ren novice udi sex på 40… det er jo ikke tallet det kommer an på - men om du tænder på pigen/kvinden… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 29. November, 2021 Sidelining skrev, for 15 minutter siden: Det er da uendeligt ligegyldigt Så spurgte han nok ikke 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg