NillePrivat 1 Skrevet 25. August, 2013 Her er et lille uddrag fra en anonym person på min mail der ville vise hvor sjov han selv så annoncelight. Den vil jeg så dele med i andre. Annoncelight - et hylesjovt sted og læse funny annoncer. Der er altid et grin og hente på den side. Her kommer et par udpluk fra de forskellige annoncer; Der er pigen der sælger sig for første gang, måske - måske ikke. Nyt navn og nye billeder, så gør det hendes første gang på annoncelight. Uhørt høj pris for at møde hende som den eneste ene. Har du ikke som fyr regnet ud at kvinder lyver af pommern til. Du er helt klart min eneste ene der får min krop og mis for 8000,-. og de 3-4 andre. Som du ikke får noget og vide om. Så er der pigen der tilbyder kærestesex for 200 kr ekstra. Ja jeg skal da lige garantere dig for at hun skruer op for charmen når du tilkøber dig den ekstra ydelse. Det er lige før hun skulle have en Bodil pris for det skuespil hun giver. Åhh skatter du er sååå fantatisk oO hun tænker; fuck et fjols der slikker af røven til, men jeg siger intet Oo Jeg tilbyder sex uden kondom.. Ja for fanden, der skal sgu sælges noget når alt andet ikke virker. Og hvem var på hende før dig og for ikke at tænke på de mange evt sygdomme du kan få med dig hjem til lillemor. Bare blowjob uden gummi er risikabelt. Men det tænker man slet ikke på når lillemand tænker for dig og du står forsvarsløs tilbage. Parret som tilbyder at du kan kigge på og få suttet pik for 1500kr. Jeg kan få hele pakken ved en anden tøs for det samme beløb og så er hun kun min. Klart at de ikke har sat sig bare lidt ind i hvad der røre sig på marked. Knep den unge mor / datter for 20.000 Lad os lige stoppe en halv. Datteren skal være over 18 år, før du må købe hende. Lad os bare antage at moderen blev uheldigvis gravid som 15 årig. og datteren er fyldt 18 år, det betyder at moderen er 33 år. Det er ungt eller er det ? Knep mig i 30 min for 500,- Kvalitet hænger ikke på træerne mere, de er som nedfalden frugt og rådner op. Skal jeg lave bummelum i din mund. Jeg fortæller dig ikke at jeg igår spiste majs og vi ved jo de kommer hele ud igen. Bon appetit Jeg læser til daglig annonce light, for det er sgu for sjovt og læse de annoncer. Synes du ikke det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 25. August, 2013 Hej, nu hænger pris og kvalitet ikke samme... men jo mange sjove annonce på AL, og mange piger med urealistisk billeder af hvad de værd.... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg