Hop til indhold

Mercedes fra Ungarn

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har kontakt til Mercedes og ved om hun kommer til København igen? Det er længe siden hun har været her, så måske er hun stoppet.

Hvis hun fortsat er aktiv men bare i Ungarn vil jeg også gerne vide det for skal snart til Budapest.

Skrevet

Hejsa 

Den søde pige er ude af gamet sådan som livet ser ud ligenu , så du bliver nok nødt til at leve af minderne. 

/soft

• 1 year later...
Skrevet
Namnamtk skrev, for 9 timer siden:

har du mon en beretning herfra nu hvor du nævner hende?

har prøvet at søge men får en masse andre piger og selve bilen frem...

er mest interesseret i hendes mega kundskaber men generel beretning er også ok(indlevelse, udseende osv.)

Skrevet
denensomme skrev, for 5 timer siden:

har du mon en beretning herfra nu hvor du nævner hende?

har prøvet at søge men får en masse andre piger og selve bilen frem...

er mest interesseret i hendes mega kundskaber men generel beretning er også ok(indlevelse, udseende osv.)

Mine varmeste anbefalinger herfra!

Hun leverer over hele linjen. Hvis den er for stor eller lang bliver deepthroaten en udfordring. 

Skrevet

Jeg tror, at han tænker på den meget yngre, mørkhårede, storbarmede Mercedes. Jeg besøgte hende mange gange og hen mod slutningen, var det tydeligt, at hun skulle videre. Der mangler lidt ungarske unge babes i DK. Den bedste tilbage er Xandra, som jeg varmt kan anbefale. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.