Hop til indhold
Jojo56

Bettina50

Recommended Posts

Er ved og få en aftale med hende , nogen der har været der , og måske kan fortælle lidt mere , evt om hun er pengene værd , hvad hun er til osv ?

Hun holder til i Roskilde .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er noget ophidsende ved sådan en moden kvinde. Hun ligner slet ikke en fræk model, men kan sagtens være det.

Tag en for holdet og lad os høre om hende :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jojo56 skrev, for 20 timer siden:

Er ved og få en aftale med hende , nogen der har været der , og måske kan fortælle lidt mere , evt om hun er pengene værd , hvad hun er til osv ?

Hun holder til i Roskilde .

Lykkedes det? Hun ser da fræk ud - på sin egen voksne måde :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jojo56 skrev, den 28.11.2021 at 16:53:

Er ved og få en aftale med hende , nogen der har været der , og måske kan fortælle lidt mere , evt om hun er pengene værd , hvad hun er til osv ?

Hun holder til i Roskilde .

Lykkedes det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, den 28.11.2021 at 17:27:

Der er noget ophidsende ved sådan en moden kvinde. Hun ligner slet ikke en fræk model, men kan sagtens være det.

Tag en for holdet og lad os høre om hende :-)

 

Jeg tog en for holdet som du opfordrede mig til , hun er en dejlig kvinde , ikke superslank , men dejlig naturlig krop der har født et par børn , sexen er rigtig skøn og dejlig , hun har meget nemt ved at få en orgasme , hun fortalte selv at hun også er til sprøjteorgasme , hvis man er lidt ferm med fingerarbejdet , det skal prøves senere , besøg hende , hun får ihvertfald min anbefaling

Go jul til alle herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jojo56 skrev, for 5 timer siden:

Jeg tog en for holdet som du opfordrede mig til , hun er en dejlig kvinde , ikke superslank , men dejlig naturlig krop der har født et par børn , sexen er rigtig skøn og dejlig , hun har meget nemt ved at få en orgasme , hun fortalte selv at hun også er til sprøjteorgasme , hvis man er lidt ferm med fingerarbejdet , det skal prøves senere , besøg hende , hun får ihvertfald min anbefaling

Go jul til alle herinde

Jeg må prøve igen. Hun ser så dejlig fræk ud på sin egen voksne måde

Hvordan er hendes blow?

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 2 timer siden:

Jeg må prøve igen. Hun ser så dejlig fræk ud på sin egen voksne måde

Hvordan er hendes blow?

Det er okay , har prøvet 2 - 3 stk herinde som var rigtig gode , men hun er okay , det skal ihvertfald ikke holde dig tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...