Hop til indhold
Pigeglad

Curly Mary, uforglemmelig oplevelse

Recommended Posts

Curly Mary

Marys overskrift siger “Unforgetable experience” – uforglemmeilig oplevelse. Det er lige netop, hvad  jeg oplevede.

Fra starten sødme, smil, velvilje og nærvær. En fantastisk flot og supersexet krop, hvor alting strutter med overdådig perfekt fasthed, - og velvilligt stilles til rådighed for gensidig glæde og fornøjelse. Glade kærlige øjne. Gavmilde og indlevende drømmekys. Kærestesex af højeste karat.

Tænk sig at en smuk persisk skønhedsprinsesse tager så kærligt imod en langt ældre ukendt bleg nordbo og indlevende kærligt behandler ham, som var han den savnede elskede kongesøn, der var vendt tilbage til en varm elskovsstund med sin udvalgte. Det med persisk skal alene forstås billedligt; som hun skriver, er hun jo en 23-årig (skønhed) fra Letland; men i det flotte udseende er der antydninger af attraktive eksotiske aner.

Varm anbefaling fra min side. Jeg forstod, at hun nok bliver bliver her i ca. 2 uger. Forhåbentlig med et rend af søde glade glædende gæster, så vi kan håbe på, at prinsessen får lyst til at besøge vores heldige by igen. Jeg takker de brødre, som omtalte Mary så flot ved hendes seneste besøg, så jeg ikke igen kom til at overse denne skønne prinsesse.

Lidt praktiske tips: Hun deler lejlighed med og ankom samtidig med Innocent Lora (som i min erfaring fra sidst også leverer topklasse). Jeg parkerede nemt i det Grønne P-hus (gåafstand). Pigerne hjælper hinanden med sms’er. Personligt jeg har stadig aldrig oplevet selfie-krav; men jeg kan også traces ud fra mit telefonnummer, og jeg forstår godt, at pigerne tænker på deres sikkerhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op, Mary er smuk,smukkere, smukkest.

Tak for at sætte ord på dit besøg. 

Kan se at på det 3 af de yderst smukke 17  profilbilleder er pigen helt blond/lyshåret, mens helt sorthåret på de resterende. 

Er Mary en smuk blondine denne dato?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Majoren kan rapportere, at prinsessen har fået tonet manken lysere end ved sidste besøg. Blondine er dog nok ikke den korrekte term. Men smukt er det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MajorTom skrev, for 14 minutter siden:

Majoren kan rapportere, at prinsessen har fået tonet manken lysere end ved sidste besøg. Blondine er dog nok ikke den korrekte term. Men smukt er det. 

Fantastisk! Tak for at videregive og dele  informative oplysninger.

Bare hun dog kunne blive en smule længere heroppe/herovre.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Looking forward to visiting her Wednesday. Just as with the rest of this group the don’t work their phones. Others do. That is clear when they sms upon your arrival. Lucky for us it doesn’t affect the good services

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
dhnmdst skrev, for 1 minut siden:

Bare se at komme afsted - Mary er for vild i alle henseender :)

 

I alle huller. Nej spøg til side. Mary er den ypperste og den købepige jeg har nydt mest de seneste 2-3 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
Stangen skrev, for 3 timer siden:

Hvor ca holder hun til henne - og er der parkeringsmuligheder ?

Kbh N. Elendige parkeringsforhold, så snup cyklen. 
 

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig i alle de positive kommentarer! Efter dagens besøg eksisterer der nu en tid "før Mary" og "efter Mary" for mig i denne verden :)

Udseende, væsen - og ja, teknik: Alt er af allerhøjeste karat :D

Hun er ganske enkelt uforlignelig! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, den 30.11.2021 at 12:32:

Kbh N. Elendige parkeringsforhold, så snup cyklen. 
 

BUC

Og hvis cyklen ikke er en mulighed - hvor stiller man slæden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
Sidelining skrev, for 4 timer siden:

Og hvis cyklen ikke er en mulighed - hvor stiller man slæden? 

Parkeringshus på Åboulevarden og så 8 minutter på gåben. 

Er hun stadig i den lejlighed? 
 

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøg nr. 2: Supersøde kønne og meget sexede Mary leverede igen en helt fantastisk intens kæresteoplevelse.

Stadig i samme lejlighed ca. 8 minutters gang fra  Det Grønne P-hus på Åboulevarden.

PS: Det er vrøvl, når nogen taler typeskift til blondine. Hun har nok ladet sit flotte bølgede mørke hør lysne en smule mod spidserne; det er gjort meget flot og stiligt, og hendes hår er som alt andet ved hende velplejet og kønt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På trods af lavvande i både majorens ammunitionsdepot og pensionsdepot efter weekendens træningssession med den skønne julenisse Lora måtte majoren inden hendes tilbagetog et smut forbi den persiske prinsesse Mary , hvor det lykkedes at mobilisere en ordentlig afskedssalut. Det er majorens klare indtryk, at Mary blev så tilpas imponeret over majorens skudsalve, at skønheden vil bestræbe sig langt for at vende tilbage senest sammen med forårets komme.:rolleyes:

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610

Med en del gengangere fra den Østeuropæiske gruppe, kunne man få lov at ønske Mary tilbage til de københavnske gader igen. Damn en tøs!

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 24 minutter siden:

Med en del gengangere fra den Østeuropæiske gruppe, kunne man få lov at ønske Mary tilbage til de københavnske gader igen. Damn en tøs!

BUC

Ikke at man kan garanterer det er hende som svarer, hvis man skriver  men der er en mailadresse i hendes annonce..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...