Hop til indhold
MisterT

Lækker og dyr gp på Amager?

Recommended Posts

Kære forum

I eftermiddag skal jeg besøge en GP… men hvem? Mine præferencer er piger på en vægt under 60 kg, veldrejede kroppe, skal tungekysse og så skal det være på Amager. 

Jeg er ikke til at sende selfies og alt det fis - det lader til atvære mere reglen end undtagelsen, når jeg læser rundt omkring. 

Jeg bruger gerne rigtig mange penge på gode oplevelser, så sidder der en gp og læser med, og som er frisk i eftermiddag imod en god betaling, så skriv til mig. 

Kan I hjælpe mig med et bud? Jeg kvitterer den anden vej med en efterfølgende anmeldelse :-)

Redigeret af MisterT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
MisterT skrev, for 4 timer siden:

Kære forum

I eftermiddag skal jeg besøge en GP… men hvem? Mine præferencer er piger på en vægt under 60 kg, veldrejede kroppe, skal tungekysse og så skal det være på Amager. 

Jeg er ikke til at sende selfies og alt det fis - det lader til atvære mere reglen end undtagelsen, når jeg læser rundt omkring. 

Jeg bruger gerne rigtig mange penge på gode oplevelser, så sidder der en gp og læser med, og som er frisk i eftermiddag imod en god betaling, så skriv til mig. 

Kan I hjælpe mig med et bud? Jeg kvitterer den anden vej med en efterfølgende anmeldelse :-)

Hvorfor skal hun være dyr, forstår ikke du skriver dette ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg godt forstå ikke umiddelbart giver mening. Men helt simpelt er det fordi, at jeg har ubetinget bedst erfaring med de piger, som der koster over gennemsnittet. Og altså… money talks i denne business!

Men I har selvfølgelig ret… det er ikke et succeskriterie i sig selv :-)

Håber at det nu giver mere mening!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...