Louie De Palma 2317 Skrevet 28. November, 2021 Jeg gad godt blive fragtet rundt i Tokyo af hende. De er dejligt skøre, de japanere. Desværre er oplevelsen nok mindre interessant, når man ikke er japaner, men sjovt er det at kigge på, synes jeg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 28. November, 2021 Louie De Palma skrev, for 5 timer siden: Jeg gad godt blive fragtet rundt i Tokyo af hende. De er dejligt skøre, de japanere. Desværre er oplevelsen nok mindre interessant, når man ikke er japaner, men sjovt er det at kigge på, synes jeg. Han ku da godt have sænket mobilen lidt ned så man kunne have fået et kik til den (sikkert) lille faste og frække røv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 28. November, 2021 Prostitution er ikke tilladt i Japan - dvs. penetration i vagina er det ikke tilladt at tage penge for, men hvis glædespigen bliver forelsket og tilbyder det - og/eller analt samleje - er det pludselig OK. Statistikken siger ellers at 40 - 50 % af de japanske kvinder er utro, fordi mange japanske mænd arbejder for meget og ikke er interesserede i sex, når de kommer trætte hjem fra arbejde - jeg spekulerer så på om de altid kommer lige hjem? - ellers kan jeg ikke forstå, hvordan så mange kvinder kan være utro 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg