Hop til indhold
utilfreds

DK’s bedste blow? Bestemt ikke!

Recommended Posts

Besøgte her til aften Katrina i håbet om et godt blow som hun lover…

Da døren blev åbnet blev jeg allerede lidt skuffet og var ved at vende om men besluttede at give hende en chance  

Det var nok nærmere det mest monotone og kedelige jeg har prøvet til sidst var jeg nødt til at bede hende skifte til et handjob. Og så fik jeg om muligt et endnu værre handjob - i 10 sekunder hvorefter hun skiftede tilbage. På det her punkt kæmpede jeg nærmest med overhovedet at forblive hård…

Alt i alt. Bare bliv væk og spar jer de penge

https://annoncelight.dk/showad/311442

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
utilfreds skrev, for 7 timer siden:

Jeg lavede faktisk navnet pga. en anden oplevelse jeg havde som er min eneste anden anmeldelse :)

Hvad med at anmelde noget af det du synes har været dejligt. Det bliver værdi og solskin :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
utilfreds skrev, for 10 timer siden:

Besøgte her til aften Katrina i håbet om et godt blow som hun lover…

Da døren blev åbnet blev jeg allerede lidt skuffet og var ved at vende om men besluttede at give hende en chance  

Det var nok nærmere det mest monotone og kedelige jeg har prøvet til sidst var jeg nødt til at bede hende skifte til et handjob. Og så fik jeg om muligt et endnu værre handjob - i 10 sekunder hvorefter hun skiftede tilbage. På det her punkt kæmpede jeg nærmest med overhovedet at forblive hård…

Alt i alt. Bare bliv væk og spar jer de penge

https://annoncelight.dk/showad/311442

Ja så vil jeg gerne komme med en anden lyd. Jeg har op til flere gange besøgt Katrina både da hun tilbød blowjob med slug i hendes kælderrum og oppe i hendes lejlighed, vi kender hinanden udemærket godt snart, men hvor alting er, så har jeg altid fået stiv pik, synes at hun sutter længe,godt og frækt, hun sutter mig i 15min hvor jeg holdte mig tilbage og kom på 18min, dog måtte jeg lege,røre ved hendes pæne bryster imens hun guffede løs, det har hun ikke noget imod, da somsagt, vi kender hinanden og hun ved godt, at jeg opføre mig ordentligt. Men det handler også om, hvordan man lægger ud,med at præsentere sig, samt opføre sig,.samt hvad tone man bruger, gælder generelt,når man kontakter hende, samt andre glædes piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Katrina nogle gange for år tilbage, da hun begyndte at reklamere.

Hun guffede en god gren, og den gik helt i bund. Jeg fik lov at styre hvor dybt og hvor hurtigt, og der kunne leges med bryster imens. Og ikke en dråbe gik til spilde, så man får den ydelse der reklameres med.

Det er rigtigt at hun ser temmelig hærget ud, men det ses jo ikke rigtigt, når hun dykker helt ned over dilleren.

Men det skumle kælderrum er lige en tand for skummelt til mig. Så jeg holder mig væk, så længe det er der hun holder til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Diller skrev, den 28.11.2021 at 14:52:

Jeg besøgte Katrina nogle gange for år tilbage, da hun begyndte at reklamere.

Hun guffede en god gren, og den gik helt i bund. Jeg fik lov at styre hvor dybt og hvor hurtigt, og der kunne leges med bryster imens. Og ikke en dråbe gik til spilde, så man får den ydelse der reklameres med.

Det er rigtigt at hun ser temmelig hærget ud, men det ses jo ikke rigtigt, når hun dykker helt ned over dilleren.

Men det skumle kælderrum er lige en tand for skummelt til mig. Så jeg holder mig væk, så længe det er der hun holder til.

Hun holder til en slidt lejlighed i stedet nu.

Hun er ikke noget kønt syn, men hun sutter godt og sluger alt + man må lege med hendes udemærket bryster. Jeg har kun haft gode oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eastpacker skrev, for 8 timer siden:

Altså hvor hærget snakker vi? Og er hun møg gammel eller hvordan? Hjælp mig med at forstå scenariet venner?

Hun er vel midt i fyrrerne, temmelig høj og meeeget slank.

Men hendes ansigt bærer i den grad præg af have haft et hårdt liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende en gang for et par år siden. Der var det i kælderen. Jeg måtte bestemt ikke røre hende. Husker ikke blow som værende noget helt fantastisk. Og ja. Hun har haft et hårdt liv. Det er der næppe nogen tvivl om. 

Kort og lange er. Jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har mødt hende flere gange om er fuldt ud tilfreds. Hun er meget nem at lave en aftale med og i øvrigt sød og fornuftig at snakke med. Man får præcist det man betaler for. Jeg synes hendes blow er super frækt, hun sutter dybt og sluger, men det er naturligvis subjektiv. 

Hun skriver intet om hendes udseende eller om at man må røre hende i hendes annonce, så at kritiserer for dette synes jeg ikke er helt fair. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr McLovin skrev, for 18 timer siden:

Hun skriver intet om hendes udseende eller om at man må røre hende i hendes annonce, så at kritiserer for dette synes jeg ikke er helt fair. 

Arg, det er vel fair nok at kommentere på såfremt hun ser over gennemsnitligt hærget ud….
Hvad skulle hun skrive i hendes annonce…? At hun ser hærget ud? At hun ikke gør?
Jeg har afholdt mig af den simple grund at folk netop har kommenteret at hun lige er et nummer for slidt, og det med den kælder det siger heller ikke rigtig noget…:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...