Hop til indhold
Bette mand

Glædespige i Thy

Recommended Posts

Var forbi denne dejlige kvinde den anden aften.

https://annoncelight.dk/showad/327704

Fik en aftale i stand til sent aften da hun ikke var hjemme før, men fuck hvor var det ventetiden værd.

Er man til buttede piger, er Johanne et besøg værd, og hun kigger ikke på klokken fandt jeg ud af da jeg forlod hende udmattet og tømt.

Har sjældent mødt en der kan sutte som hende, og så elsker hun at få den langt ned i halsen så hun nærmest gagger, men faktum var dog at skulle jeg nå mere måtte jeg passe på. Jeg fandt ud af at hun nyder at blive forkælet og slikket godt og grundigt, og hun kysser dybt, wow jeg svævede næsten tilbage på hotellet den aften.

Kommer jeg igen ja helt klart når jeg kommer på de kanter igen, og kunne sagtens finde på at tage en tur derop trods lang afstand for hun er sgu en keeper. Håber ikke at jeg fortryder denne anmeldelse, for vil egentlig helst have hende for mig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnCoffey skrev, den 28.11.2021 at 15:13:

Rart med anmeldelse af hende.  

Godt at vide hun er ægte - for har det svært med at henvende mig til dem der ønsker ansigtsbillede...

I dette tilfælde behøver du ikke at tvivle

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...