Hop til indhold

Savner Nanna i københavn

Featured Replies

Skrevet

Er jeg den eneste københavner, så godt kunne bruge at Nanna kom en tur til københavn snart ? 

@Nannas Hjørne

jeg tænker, måske hvis flere tilkendegiver, kan hun nemmere lokkes til sjov i byen 

Skrevet

Årh, det er sødt af dig, men det er skam ikke manglende lyst som stopper mig, jeg har simpelthen bare ikke tid på denne side af nytår :) Juleplanerne fylder mine fridage op. 

Skrevet
Dkm skrev, for 14 minutter siden:

Er jeg den eneste københavner, så godt kunne bruge at Nanna kom en tur til københavn snart ? 

@Nannas Hjørne

jeg tænker, måske hvis flere tilkendegiver, kan hun nemmere lokkes til sjov i byen 

Hun er da snart i byen til gangbang, men vi er nok mange der ikke har mod på det.:)

Skrevet

Jeg har skam også “været efter” den dejlige Nanna. Men ak.. vi må vente til en gang i det nye år. 

Skrevet

Nanna er bestemt i mine fantasier - ofte endda.

Jeg har ikke mødt hende endnu og at skulle møde hende skræmmer mig faktisk også en smule. Hun er så åben om sex og begær at det næsten er overvældende. Det passer godt til fantasier, men at omsætte dem til virkeligheden... Det er lidt ligesom level tre-fire stykker og jeg roder nok stadig rundt på level et.

Men altså, hvis nu hun kom til Københavnstrup, så vil muligheden jo være der, så kom glad, Nanna, så arbejde jeg med selvværdet imens :wub:

Skrevet

Har været på besøg een gang, men det er slet ikke nok i forhold til mit lille hoveds fantasi, der skal flere besøg til, så jeg håber der er plads til mig til næste år, så er der også tid til at spare lidt sammen :wub: ;)

Redigeret af Hans69

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.