Snadremanden 259 Skrevet 30. November, 2021 (edited) elwis skrev, for 19 timer siden: (jeg er godt nok ved at være træt af alle de flaske billeder) Jeg er fuldstændig enig! Havde de nu været fyldte, i stedet for tomme, havde det dog været en anden sag … Sorry, kunne ikke lade være! Redigeret 30. November, 2021 af Snadremanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 177 Skrevet 30. November, 2021 Snadremanden skrev, for 10 timer siden: Jeg er fuldstændig enig! Havde de nu været fyldte, i stedet for tomme, havde det dog været en anden sag … Sorry, kunne ikke lade være! Ja det sker jo ordbogen laver lidt om i teksten. Men for at hjælpe dig, så skulle der stå falske billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 1. December, 2021 elwis skrev, for 10 timer siden: Ja det sker jo ordbogen laver lidt om i teksten. Men for at hjælpe dig, så skulle der stå falske billeder. I know. Synes bare den var lidt for sjov til at undlade en kommentar. Håber da du kan ta’ det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg