Hop til indhold

Recommended Posts

22 cm and thick skrev, for 28 minutter siden:

Hej med jer :-) 

Kort og godt: Er der nogen af jer ærede brødre der kan fortælle lidt om den smukke lille "tøs"? Mener bestemt jeg har læst om hende før, men kan ikke rigtigt finde noget om hende... HJÆLP! :-) 
https://annoncelight.dk/showad/325780

Har besøgt Pim et par gange i Åløkkekvarteret.....ok oplevelse, meeeen tror altså, at hun er en del ældre end de 31 år, som hun skriver i annoncen. Billederne er 100% ægte, men viser ikke, at hun altså ser noget ældre ud....af en thai kunne hun sagtens være i midt 40erne. Har ikke været der siden, netop fordi jeg synes hun så noget ældre ud.

tror hun også har kaldt sig Joy.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for input til jer begge. Overvejer lige om det er hende jeg skal besøge. Selvom hun måske er "herre lækker" - også selvom hun er lidt ældre end billederne viser, er anmeldelserne af hende trods alt ikke til UG, men heller ikke på nogen måde afskrækkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 34 minutter siden:

Tak for input til jer begge. Overvejer lige om det er hende jeg skal besøge. Selvom hun måske er "herre lækker" - også selvom hun er lidt ældre end billederne viser, er anmeldelserne af hende trods alt ikke til UG, men heller ikke på nogen måde afskrækkende.

Husk sidste dag idag i Odense ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 27.11.2021 at 11:47:

Fuck... Det havde jeg ikke lige set... Stod der ikke til at starte med.... Men tak for info...

Hun er her stadigvæk, nu hedder hun bare Joy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 6 timer siden:

Hun er her stadigvæk, nu hedder hun bare Joy 

Tak, må se om jeg kan komme af sted. Ville bare have besøgt hende søndag da jeg lige havde et par timer jeg skulle have slået ihjel i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 29.11.2021 at 10:46:

Hun er her stadigvæk, nu hedder hun bare Joy 

Og idag hedder hun så Pim igen. Forstår ikke at man skifter navn hele tiden, når hun ikke har specielt dårlige anmeldelser. Det er sgu da forvirrende når hun både kalder sig Pim, Nancy og Joy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var fordi Pim i går, til 30 min sex.

Hun er i mine øjne smuk, og har en stram, fræk og lækker krop. Små naturlige bryster, dejlig mis og en lækker lille røv. 

Pim er sød, og meget imødekommende.  

Hun varmede mig godt op ;-) inden vi endte i en 69'er hvor hun nærmest kneppede min tunge. Hun red mig først inden vi skiftede til forskellige stillinger. Der blev holdt en del pauser undervejs for ellers var jeg kommet :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hende igår

Kan kun give hfyr ret angående krop og væremåde hun er så sød

Det var en dejlig time

Kunne helt sikkert finde på at besøge hende igen

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende for meget lang tid siden, det var Okaey uden det dog var helt oppe at ringe. Hun er som andre skriver noget ældre end hun giver sig ud for at være, men bestemt en køn kvinde, sexen var dog noget maskinagtig det fåes både bedre og billigere selvom jeg godt er klar over at den slags er et spørgsmål om smag og behag.

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...