Hop til indhold
Fedtmules bror

Victoria DaVinci en sand perle der ikke fås bedre

Recommended Posts

Slog endnu en gang vejen forbi den smukke Victoria, har besøgt hende mange gange og syntes bare det bliver bedre og bedre hvor hver gang man besøger denne skønhed. I dag havde vi aftalt at hun skulle have noget specielt på og da hun kom i den blå kjole måtte jeg lige samle min tunge op for gulvet. Hun er bare så smuk i den kjole som man skulle tro var lavet med hende som model, den sad bare perfekt, så det var en fornøjelse at kunne pakke hende ud. At kunne stå og kysse med hende samtidig med man pakker hende ud er den bedste og nærværende optakt til det som skulle ske bagefter. Det vil jeg ikke beskrive så meget om, men bare sige at sammen med hende får man bare i nærværende, indlevende og ikke mindst naturlig kvinde. 

Hun er bare den smukkeste kvinde, med den mest indbydende og sexede krop man kan ønske sig, hun har det dejligste smil som bare gør en glad og kigge på, selvom jeg har besøgt hende en del gange bliver jeg sgu stadig lidt genert når man kigger hende dybt i hende vidunderlige øjne. Victoria er virkelig også så nemt at snakke med om alt muligt og så er hendes humor bare på samme niveau som min så man tit kommer til at grine bl.a. når man laver "den døde svane":D og så kysser hun bare så vidunderligt. Jeg kan bare ikke sige noget dårligt om denne gudinde. 

Så hvis man vil møde den perfekte kvinde er det bare Victoria man skal besøge og efter min personlige smag findes der ikke noget bedre, men vi har jo alle forskellige præferencer og smag og gudskelov for det. 

https://70210026.dk/victoria-d

Redigeret af Fedtmules bror

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...