Bramfri 58 Skrevet 26. November, 2021 Med en fart på cirka femogfyrre hundrede hjerteslag i time, har jeg i snart halvdelen af mit liv, slentret rundt i gadernes dyb og nydt godt af at få tilfredsstillet mit perverse sind, på de mange uartige måder som kun en kvindekrop kan gøre. Der har været mange tøser og ligeså mange forskellige oplevelser, men uanset om jeg er blevet frygteligt forbavset eller gået derfra med et overrasket smil, så har alle disse møder efterladt mig med hvert deres minde. Og det er netop derfor at jeg sidder og skriver i dette nu. For under en behagelig og afslappende kop kaffe i togets stillekupé, mens jeg endnu sad og tyggede på et sødt stykke kage, da kom mine tanker pludselig til at vandre rundt i minderne om disse pissemands glade piger. Nogen fik mig til at smile, andre til at grine - hvilket forårsagede at kvinden på den anden side, gav mig et irriterede blik; som så bare fik mig til at grine endnu mere. Det var en tankestrøm som var svær at stoppe og jeg hyggede mig endnu i minderne, da jeg et par timer efter låste mig ind i min lejlighed. Jeg var måske allerede på daværende tidspunkt så små begyndt at kategoriserer, men det var først da jeg stod i mit køkken og ventede på at vandet kogte, at jeg fuldt bevist besluttede mig for, at finde frem til mit yndlings minde. Den oplevelse som jeg har haft i dette forunderlige univers, og som jeg med den største stædighed vil holde fast i, hvis Alzheimers eller en anden dæmonisk sygdom en dag skulle fortærer mit sind. Der var som sagt mange at vælge imellem, men jeg besluttede mig ret tidligt i processen for, at mit yndlings minde nok ikke ville blive fundet iblandt de utallige gode og dejlige oplevelser, som jeg har haft i de møder, hvor alting gået som det skulle - der manglede ligesom noget krydderi i alle disse minder. Jeg rettede derfor hurtig min opmærksomhed henimod de skæve og bizarre. Men selvom jeg havde forventede en helaftens forestilling, så besluttede jeg mig overraskende hurtigt for et bestemt minde. Jeg har selvfølgelig som så mange andre stået på en trappesten og forventningsfuldt fantaseret om den lille stramme numse, for blot at blive budt velkommen af en halvgammel tøs, som så til gengæld kunne slikke pik, kilde nosser og stikke to fingrer op i røven på den helt rigtige måde, så jeg kun kunne blive liggende og vente på en ekstra tur. Eller dengang jeg stærkt beruset fik trukket den velsiddende kjole af dagens gave, for så at erfare, at tøsen elskede at blive taget i røven og jeg havde en fantastisk nat foran mig - det var først alt for mange år sener, at jeg pludselig fik en mistænkelig tanke, men på det tidspunkt var tanken også meget morsom. Der er mange sjove øjeblikke at tænke tilbage på, men mit ynglings minde vil med stor sandsynlighed altid forblive dengang jeg fik anbefalet en adresse, på en frokostcafe, af en tidligt berusede herre som forsikret mig om den gode service. Jeg skal spare dig for de kedsommelige detaljer, men blot afslører for dig, at det foregik udenfor Danmarks grænser og at jeg havnede netop dér, fordi jeg var nysgerrig på den lokale specialitet. Jeg ankom på adressen lidt op af eftermiddagen. Jeg ringede på dørtelefonen og døren bliver efterfølgende åbnet af en bredskuldret, to meter høj mand med karseklippede hår. Jeg følte mig lille og utilpas, og tænker (som så mange gang før) stiltiende for mig selv: "ham kan jeg da godt klare, hvis jeg virkelig vil. Han er stor og langsom, men jeg vaks og eksplosiv". Nu hvor jeg har fået situation på afstand, kan jeg med sikkerhed sige at han kunne havde dræbt mig med én arm. Men på tros af det, så lukkede han mig ind med et hurtigt vip med hoved, som hastigt fik mig til at liste indenfor, uden at stille for mange spørgsmål. Det jeg blev mødt med var et lille lokale, der var oplyst af et par lamper som alle gav et rødligt skær fra sig; en ældre kvinde kom henimod mig og bød velkommen ved at kalde mig "sweetheart" og henvise mig til sofaten. Tøserne i huset stønnede højlydt fra højre og venstre, så det var tydeligt at jeg ikke var den eneste kunde. Jeg var en smule beklemt over situation, men blev med det samme tilpas da den ældre madame kom tilbage med en god håndfuld tøser, der en efter en stillede sig tillokkende foran mig. Jeg havde med det samme en favorit. Jeg kunne lide hendes stil. Hun var kun iført en åben kimono, der tydeligt fremviste en sexet figur og et par små struttende bryster. Så selvom der var flere som sendte mig slemme blikke, så havde jeg allerede valgt, hvem der skulle forkælde min allerede glade ven. Jeg pegede derfor hurtig på min udkårne, med hvad jeg kun kan forstille mig var et fjoget smil på læberne, og hun tøvede ikke med at tage min hånd og trække mig med sig ind i de mere private gemakker. Der er kun kedelige og banale ting at berette om, fra begyndelse af dette møde. I hvert fald kedelige og banale ting at læse om. Jeg vil derfor tillade mig at springe til det øjeblik, hvor jeg havde den unge dame liggende i den altid delikate doggystylel positur. Tøsen stønnede, senge knirkede og jeg forsøgte, i bedste kliche maner, ikke at blive alt for ophidsede. Hendes røv hypnotiserede mig med dens hoppende bevægelser og jeg kunne ikke stoppe med at stirre på hendes mørke baller som åbnede og lukkede sig omkring min blege pik. Jeg havde nok ikke kunne holde i mange flere sekunder, hvis det ikke var for det store brag og de efterfølgende trampende skridt som kom nærmer og nærmer. I momentet tænkte jeg ikke at disse lyde involverede mig eller tøsen som jeg lå på knæ og penetrerede, men jeg kom hurtigt på andre tanker, da døren pludselig sprang op og en letter overvægtig kvinde med store hængende samt nøgne bryster stod i døråbning. Jeg fik et kæmpe chok og blev helt paf, men da hun hurtig kom indenfor og lukkede døren bag sig, blev det i samme sekund "underligt" naturligt, at jeg bare kunne forsætte med at nyde hendes venindes dejlige numse. Så det gjorde jeg, imens den storbarmede tøs begyndte at råbe og skrige af min udkårende luder. Det var som om at jeg slet ikke var der og jeg kunne ikke lade vær med at smile. Det som der blev råbt imellem dem forstå jeg ikke et ord af, men jeg kunne tydeligt mærke, hvordan tøsen bare blev strammer og strammer jo mere intenst deres skænderi blev. Den storbarmede tøs satte sig på huk foran sengen, så de var i øjenhøjde med hinanden, og hendes store patter daskede fra side til side i takt med hendes gestikulerende arme. Min kødelige appetit blev intensiveret. Røv og patter flød sammen i mit synsfelt, og jeg følte en uartig voyeur intimitet, over at være "ubemærkede" til stede i deres konflikt. Jeg fik kortvarigt øjenkontakt med de svingende brysters ejer, hvilket fik mig til at taget hårdt fat i min bløde Lolita-dukke og give hende et par ekstre hårde stød, der med det samme frembragte et kækt smil på læben af hendes uven. Jeg nød hendes smil, så jeg forsatte med de ekstre hårde stød, men måtte til sidst give efter for mit begær og nøjes med at nyde den velkendte kildende fornemmelse i pissemanden. Det var en særlig eftermiddag for mig. Jeg betalte, men jeg fik en oplevelse som man ikke kan købe. Forsat god dag Bramfri 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. November, 2021 Bramfri skrev, for 21 minutter siden: Med en fart på cirka femogfyrre hundrede hjerteslag i time, har jeg i snart halvdelen af mit liv, slentret rundt i gadernes dyb og nydt godt af at få tilfredsstillet mit perverse sind, på de mange uartige måder som kun en kvindekrop kan gøre. Der har været mange tøser og ligeså mange forskellige oplevelser, men uanset om jeg er blevet frygteligt forbavset eller gået derfra med et overrasket smil, så har alle disse møder efterladt mig med hvert deres minde. Og det er netop derfor at jeg sidder og skriver i dette nu. For under en behagelig og afslappende kop kaffe i togets stillekupé, mens jeg endnu sad og tyggede på et sødt stykke kage, da kom mine tanker pludselig til at vandre rundt i minderne om disse pissemands glade piger. Nogen fik mig til at smile, andre til at grine - hvilket forårsagede at kvinden på den anden side, gav mig et irriterede blik; som så bare fik mig til at grine endnu mere. Det var en tankestrøm som var svær at stoppe og jeg hyggede mig endnu i minderne, da jeg et par timer efter låste mig ind i min lejlighed. Jeg var måske allerede på daværende tidspunkt så små begyndt at kategoriserer, men det var først da jeg stod i mit køkken og ventede på at vandet kogte, at jeg fuldt bevist besluttede mig for, at finde frem til mit yndlings minde. Den oplevelse som jeg har haft i dette forunderlige univers, og som jeg med den største stædighed vil holde fast i, hvis Alzheimers eller en anden dæmonisk sygdom en dag skulle fortærer mit sind. Der var som sagt mange at vælge imellem, men jeg besluttede mig ret tidligt i processen for, at mit yndlings minde nok ikke ville blive fundet iblandt de utallige gode og dejlige oplevelser, som jeg har haft i de møder, hvor alting gået som det skulle - der manglede ligesom noget krydderi i alle disse minder. Jeg rettede derfor hurtig min opmærksomhed henimod de skæve og bizarre. Men selvom jeg havde forventede en helaftens forestilling, så besluttede jeg mig overraskende hurtigt for et bestemt minde. Jeg har selvfølgelig som så mange andre stået på en trappesten og forventningsfuldt fantaseret om den lille stramme numse, for blot at blive budt velkommen af en halvgammel tøs, som så til gengæld kunne slikke pik, kilde nosser og stikke to fingrer op i røven på den helt rigtige måde, så jeg kun kunne blive liggende og vente på en ekstra tur. Eller dengang jeg stærkt beruset fik trukket den velsiddende kjole af dagens gave, for så at erfare, at tøsen elskede at blive taget i røven og jeg havde en fantastisk nat foran mig - det var først alt for mange år sener, at jeg pludselig fik en mistænkelig tanke, men på det tidspunkt var tanken også meget morsom. Der er mange sjove øjeblikke at tænke tilbage på, men mit ynglings minde vil med stor sandsynlighed altid forblive dengang jeg fik anbefalet en adresse, på en frokostcafe, af en tidligt berusede herre som forsikret mig om den gode service. Jeg skal spare dig for de kedsommelige detaljer, men blot afslører for dig, at det foregik udenfor Danmarks grænser og at jeg havnede netop dér, fordi jeg var nysgerrig på den lokale specialitet. Jeg ankom på adressen lidt op af eftermiddagen. Jeg ringede på dørtelefonen og døren bliver efterfølgende åbnet af en bredskuldret, to meter høj mand med karseklippede hår. Jeg følte mig lille og utilpas, og tænker (som så mange gang før) stiltiende for mig selv: "ham kan jeg da godt klare, hvis jeg virkelig vil. Han er stor og langsom, men jeg vaks og eksplosiv". Nu hvor jeg har fået situation på afstand, kan jeg med sikkerhed sige at han kunne havde dræbt mig med én arm. Men på tros af det, så lukkede han mig ind med et hurtigt vip med hoved, som hastigt fik mig til at liste indenfor, uden at stille for mange spørgsmål. Det jeg blev mødt med var et lille lokale, der var oplyst af et par lamper som alle gav et rødligt skær fra sig; en ældre kvinde kom henimod mig og bød velkommen ved at kalde mig "sweetheart" og henvise mig til sofaten. Tøserne i huset stønnede højlydt fra højre og venstre, så det var tydeligt at jeg ikke var den eneste kunde. Jeg var en smule beklemt over situation, men blev med det samme tilpas da den ældre madame kom tilbage med en god håndfuld tøser, der en efter en stillede sig tillokkende foran mig. Jeg havde med det samme en favorit. Jeg kunne lide hendes stil. Hun var kun iført en åben kimono, der tydeligt fremviste en sexet figur og et par små struttende bryster. Så selvom der var flere som sendte mig slemme blikke, så havde jeg allerede valgt, hvem der skulle forkælde min allerede glade ven. Jeg pegede derfor hurtig på min udkårne, med hvad jeg kun kan forstille mig var et fjoget smil på læberne, og hun tøvede ikke med at tage min hånd og trække mig med sig ind i de mere private gemakker. Der er kun kedelige og banale ting at berette om, fra begyndelse af dette møde. I hvert fald kedelige og banale ting at læse om. Jeg vil derfor tillade mig at springe til det øjeblik, hvor jeg havde den unge dame liggende i den altid delikate doggystylel positur. Tøsen stønnede, senge knirkede og jeg forsøgte, i bedste kliche maner, ikke at blive alt for ophidsede. Hendes røv hypnotiserede mig med dens hoppende bevægelser og jeg kunne ikke stoppe med at stirre på hendes mørke baller som åbnede og lukkede sig omkring min blege pik. Jeg havde nok ikke kunne holde i mange flere sekunder, hvis det ikke var for det store brag og de efterfølgende trampende skridt som kom nærmer og nærmer. I momentet tænkte jeg ikke at disse lyde involverede mig eller tøsen som jeg lå på knæ og penetrerede, men jeg kom hurtigt på andre tanker, da døren pludselig sprang op og en letter overvægtig kvinde med store hængende samt nøgne bryster stod i døråbning. Jeg fik et kæmpe chok og blev helt paf, men da hun hurtig kom indenfor og lukkede døren bag sig, blev det i samme sekund "underligt" naturligt, at jeg bare kunne forsætte med at nyde hendes venindes dejlige numse. Så det gjorde jeg, imens den storbarmede tøs begyndte at råbe og skrige af min udkårende luder. Det var som om at jeg slet ikke var der og jeg kunne ikke lade vær med at smile. Det som der blev råbt imellem dem forstå jeg ikke et ord af, men jeg kunne tydeligt mærke, hvordan tøsen bare blev strammer og strammer jo mere intenst deres skænderi blev. Den storbarmede tøs satte sig på huk foran sengen, så de var i øjenhøjde med hinanden, og hendes store patter daskede fra side til side i takt med hendes gestikulerende arme. Min kødelige appetit blev intensiveret. Røv og patter flød sammen i mit synsfelt, og jeg følte en uartig voyeur intimitet, over at være "ubemærkede" til stede i deres konflikt. Jeg fik kortvarigt øjenkontakt med de svingende brysters ejer, hvilket fik mig til at taget hårdt fat i min bløde Lolita-dukke og give hende et par ekstre hårde stød, der med det samme frembragte et kækt smil på læben af hendes uven. Jeg nød hendes smil, så jeg forsatte med de ekstre hårde stød, men måtte til sidst give efter for mit begær og nøjes med at nyde den velkendte kildende fornemmelse i pissemanden. Det var en særlig eftermiddag for mig. Jeg betalte, men jeg fik en oplevelse som man ikke kan købe. Forsat god dag Bramfri Og du burde også have en pokal, men man kan kun give en smiley. Fantastisk godt skrevet, og det fik en del scener til at tone frem på mit indre lærred. Godnat, og sov godt En af scenerne der tonede frem var fra det meget lyserøde tyske bordel, hvor jeg i døren blev modtaget af en meget fed og meget lav dame, som klappede brysterne sammen om min overarm, og skubbede mig hen i baren og ind i favnen på et meget falmet og anorektisk kvinde ca dobbelt så gammel som mig. Inden jeg havde set mig om var jeg bag et forhæng med bukserne nede, fedlingen fluffede og den anorektiske gik i doggy, som jeg blev skubbet hen til. Det blev så lige 40Dmark incl aftørring af snøvsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1572 Skrevet 26. November, 2021 @Rejsenetværk har fået konkurrence Dejligt, at du havde en god oplevelse (jeg kom desværre ikke igennem hele teksten). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 27. November, 2021 Tak @Bramfri mesterligt skrevet. Smiler stadig vh Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arthurart 3 Skrevet 13. December, 2021 Det er en speciel glæde at høre fra seniorer der har beholdt sin lyst og liderlighed op i de meget modne år - jeg hører selv hjemme i den klub. Vi har oplevet meget, og det er ikke til at undres over at vi til tider foretager en trip down memory lane. Er der nogen af d'herrer der kan huske de ældre (en lille smule mere modne end modne...) damer der tog imod trængende i Larsbjørnsstræde/Studiestræde i København? Jeg besøgte dem flittigt ca 1975-80, og fik hver gang den skønneste aflastning. Jeg har helt siden de tidligste år havt en særlig dragning mod ældre damer med lysten i behold. (Det skyldes vel nogle helt afgørende erfaringer jeg fik da jeg blottende ung blev forføret af en frodig og myndig dame i tresserne. Det blev en meget intens læretid, selv om den var kort. I dag er jeg selv i den alder som de heftigst eftertragtede damerne havde, den gang jeg var ung. Og nu udfolder jeg mine erotiske aktviteter sammen med damer i min egen alder!) Efterhånden var det to damer sent i tresserne i det nævnte strøg jeg koncenterede mig om. De holdt til i et kælderlokale, og foretrak fællesaktiviteter. For mig var de perfekte. Den ene var høj og relativt slank, den andre lille og buttet. Begge var yderst direkte og uten hæmninger. Den høje var fladbrystet og fremdeles atletisk, en stor og tyk måtte af kussehår bredte sig et stykke op ad maven. Hun barberede ikke sine armhuler, også de var rigeligt behårede. Hun havde også store kraftige hænder og hun brugte dem med mesterskab. Hun var den udpreget verbale af de to. En ingrediens i den dejliige leg mellem tre, var mængder af liderligt snak. Det ophidsede mig altid. Den lille var buttet på den skønnest tænkbare måde, store hængende patter, rund blød mave for en yngling at ligge på, skønne kraftige lår at ligge mellem, og en røv... hvilken røv! Stor og rund, bred og hvid, hvor jeg nød at ride den røv - holde fast i de store balder og ride! Jeg var som forhekset af den dejlige røv, elskede at kysse og slikke den mens hun selv kælede for sin fisse og den høje lå ved siden af os, spillede min pik med sine stærke hænder og kom med liderlige tilråb. Den høje vidste også hvordan en dame kan tilfredsstille en mand med sine fødder - hun havde store fødder, altid dejligt rødlakkerede negle, lod tæerne glide op og ned ad mit stive lem, tok min pik ind mellem den store tå og de andre, spillede hurtigt mens den anden fod med de dejlige tæer legede med mine nosser, Jeg stuttede også gerne hendes tæer mens hun legede med sin fisse, jeg elskede at føle den store tå krumme sig mot min tunge mens hun stønnede at hendes tæer var liderlige og vilde kneppes, nu! Jeg tog toget ned til København en gang om måneden for at bolle af hjertens lyst. Jeg sad og gik med en rasende ståpik hele vejen til København, og det hændte at en og anden dame på toget forstod min tilstand, og fik dette sært liderlige glimt i øjet. På vej gennem byen var jeg fra mig af liderlighed, jeg kunde have kneppet en brandhane. De to damer væntede mig altid, som aftalt, kun i et par lette morgenkåber. De blev raskt fjernede, og så brød knepperiet løs, de to damer havde sat af to timer til mig og mine behov, inkluderet behov jeg ikke vidste om før damerne fremkaldte det... Jeg kan ikke huske et eneste mislykket besøk hos damerne. Men et par stykker sidder fastere end andre i hukommelsen, ikke fordi de var bedre men fordi de var anderledes. En gang var de foregående forretninger ikke helt afsluttede da jeg ankom, den høje tog imod mig i sin sedvanlige morgenkåbe og forklarede at den lille fremdeles arbejdede med en ældre mand for at få hans pik stiv og få ham til at komme. Kom hid, hviskede hun og tog mig bort til forhænget mellem de to rum. Hun åbnede en lille sprække for at jeg kunde betragte scenen - efter en tid rejste den lille buttede sig og skrævede over den gamle mand som lå der nøgen med den store mave, placerede sig over hans ansigt for at han skulde slikke fissen mens hun arbejdede frenetisk med hans slappe pik. Mens jeg stod der åbnede den høje sin morgenkåbe, kom op mod mig bagfra, gned sin lådne kusse mod min røv og hviskede de liderligste ord i mit øre, alt mens hendes hånd ledte sig frem til hun fandt min stive pik, åbnede op for den og spillede den mens jeg kiggede på den sært ophidsende scene. Da den lille buttedes arbejde var afsluttet og den gamle mand ude på gaden, gik vi ind til hende, hun var en smule udmattet efter det store arbejde hun netop havde udført, hun hvilede og tittede på mig og den høje, kyssende og slikkende og suttende, til den høje skubbede mig ned i en stol, satte sig over mig, lod pikken glide ind i det våde skræv, og red mig. Den lille buttede kom omsider over til os, kyssede mig på munden og kælede for mine nosser mens hendes veninde red mig. Det blev indledningen til en af de aller liderligeste eftermiddager hos de to damer. De damer kommer jeg aldri til å glemme. Jeg vil altid ha dem kærlig i tankerne. De skænkede mig glæde og erotiske eventyr i overflod, og jeg håber at jeg også skænkede dem en lille gave ved at vise dem i handling hvor skønne de var, i sine meget modne år, hvor attråværdige og tiltrækkende for en ung mand som var fyldt af lyst efter al den kvindelige sensualitet de besad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg