1000 9 Skrevet 26. November, 2021 Hej kære B…. til dem af jer som er brødre Så lige Bambi var tilbage, hvis det da virkelige er/var hende (har ikke mødt hende denne gang). Anyways ligemeget - fik mig blot til at tænke lidt på, hvornår GP sex har være bedre/lige så godt som SB sex - korte svar for mange er nok aldrig, er tæt på at sige samme - men alligevel ikke helt. Så mine minder, de GP’er jeg ikke kommer til at glemme og som bare var amazing sex - er: Bambi Sweet Mia Sylvia (så hende i starten da 2 timer var 2800) - lige så mange gode GP oplevelser jeg har haft, ligeså dårlige SB oplevelser har jeg haft. Men blot hermed en kæmpe tak til de GP’er som bare er noget helt helt specielt - kære B - min beskedne erfaring - sats på de få, brug tid, penge og energi på de få som giver nærvær og sex på en måde man husker Kh 1000 ps,: flyt tråd hvis den ikke hører hjemme her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 26. November, 2021 Har aldrig besøgt en SB via Sugardating, men mindst 2 GP har jeg set reklamere som SB - så om det ene er bedre end det andet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg