Textil 0 Skrevet 26. November, 2021 Hej er der nogen der har noget at berette om; Naturlig og dejlig https://annoncelight.dk/showad/323111 Tanya https://annoncelight.dk/showad/322398 På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 352 Skrevet 26. November, 2021 Tanya vil jeg ikke bruge penge på har været fordi hende i Århus og det var ikke noget at skrive hjem om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lociano 15 Skrevet 28. November, 2021 Naturlig og dejlig er nok klassisk husmor-sex. Lav, rund og kort lyst hår. Giver et ok blow, men som hun selv siger, er hun ikke model. Rummet var oppe for ende af en trappe, desværre lidt snusket. Hun slikkede grundigt nosserne og tog spermen i munden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 29. December, 2021 Har også besøgt hende. Vil medgive at det er lidt snusket, men bortset fra det så var det en dejlig oplevelse. Det virker som om hun kan lide det og hun er god til at ride. Hun spurgte på egen initiativ om vi skulle droppe kondomet, men det turde jeg ikke. Måske næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 12. Februar, 2022 "Naturlig og dejlig" kender jeg, fra da hun boede i København. Jeg har stadig ikke mødt nogen, som giver et bedre megafransk, end hun gør. At hun samtidig er en behagelig person at være sammen med, gør jo ikke oplevelsen dårligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen70 2 Skrevet 14. Januar, 2023 Guest Smalhans skrev, den 29.12.2021 at 05:08: Har også besøgt hende. Vil medgive at det er lidt snusket, men bortset fra det så var det en dejlig oplevelse. Det virker som om hun kan lide det og hun er god til at ride. Hun spurgte på egen initiativ om vi skulle droppe kondomet, men det turde jeg ikke. Måske næste gang. Har besøgt denne frække dame flere gange, hun kan ikke overtales / lokkes til sex uden kondom. Har prøvet med flere penge haha men bestemt et besøg værd, sutter som en drøm og tager gerne sperm i munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg