Hop til indhold
Guest nysgerrigm33

Lanna - Mariagervej, Randers :)

Recommended Posts

Gæst

Så fik jeg prøvet det og kan ikke sige jeg fortryder. Har aldrig prøvet thai massage før, men kommer sandsynligvis nok til det igen. :)

Er netop kommet hjem fra Lanna thai massage i Randers. Kom ind i en stue hvor der sad 4 (tror jeg) piger. En af dem rejste sig og spurgte om det var mig der havde ringet, hvilket jeg jo kun kunne svare ja til.

Herefter blev jeg høfligt guidet ud på toilettet af Joy "Toilet?"... men jeg skulle intet der. Troede hun ville ha mig til at tage et bad inden massagen, så jeg spurgte efter håndklæder. Men hvad skulle jeg da med dem? "But I thought you wanted me to take a shower? I don't need to use the toilet?".. "Ahhh nonono!" sagde hun grinende og tog fat om min arm og guidede mig ind i massagerummet.

Blev da bedt om at smide tøjet, hvilket jeg gjorde og lagde mig op på briksen. Da hun kom igen sagde hun "Trousers too.. because we use oil, so you need to take off trousers too". Fint fint.. op igen og da jeg skulle til at tage mine boksershorts af stillede hun sig med ryggen til.. "I'm not looking". Jeg smågrinede lidt og lagde mig op på briksen igen og spurgte "So how will you massage me for one hour without looking?".. :)

Nå, massagen gik igang.. ingen hastværk her. Først på maven med et håndklæde over lænden, hvilket blev flyttet lidt på engang imellem og blev faktisk inddraget i massagen. Vi fik snakket om løst og fast og lærte hinanden lidt at kende.. utrolig sød pige faktisk.

Efter at være blevet arbejdet igennem på ryggen (ikke vildt hårdt, men heller ikke bare bløde strøg) skulle jeg vendes om, så massagen kunne fortsætte. Håndklædet blev fint anbragt over de ædlere dele, men ind imellem var der da en hånd der lige strejfede kronjuvelerne.. massagen fortsatte og snakken også med lidt flirteri osv.

Da timen var gået begyndte hun at vise lidt mere interesse for lillemanden og spurgte smilende "You want to try?".. spurgte om prisen, hvilket var 600 ialt incl happy ending. "Okay".. hun begyndte derefter at kærtegne ham med hænderne og et par små kys, alt imens jeg fik lov at røre hendes bryster, og faktisk også gav hende finger bagfra - hvilket hun lød til at kunne lide.

Jeg holdt dog ikke længe, da hun, også på det punkt, ved hvad hun laver.

Da dette så var overstået fik jeg et tilbud om lidt hovedmassage (det øverste), da hun alligevel havde lukket nu, hvilket jeg takkede ja til. :)

Derefter ordnede vi det økonomiske, smalltalkede lidt... og jeg blev sendt ud af døren med et kram og et smil. Skulle jeg finde på at gentage dette, så ville jeg klart vælge Lanna massage igen. Kanon service, flink og humoristisk pige. Alt i alt en rigtig god oplevelse. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

det lyder da som en god første besøg for dig :)

Der kan godt komme nogle sjove misfoståelser når pigen ikke er så god til engelsk :lol:

Men bare pigen, og kunden for den sags skyld kan se det komiske i det som sker og tager det med et grin, så ser man det jo stadig som en god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja selvfølgelig!

Lanna Thai Oliemassage

Mariagervej 14

8900 Randers

41 81 66 99 eller 40 21 77 21

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...