Mesterjacob 390 Skrevet 26. November, 2021 Er standardprisen ikke 1.800? Og 1.500 på en thaiklinik med fuld smæk for skillingen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 26. November, 2021 (edited) Øbo skrev, for 8 timer siden: Hvis ydelsen kræver noget ægte indlevelse så mærker man vel en forskel på om man er kunde nummer 3 eller nummer 12 Det er også min teori.. Dog vil jeg her sige at alle mennesker er gladere når de har pungen fuld af penge så når det kørte godt i sauna klubben kunne man se en 5-6 super glade og i hopla piger der måske også var liiiidt over trætte og fnisende sådan startende fra en klokken 02 tiden.. Guuuud hvor jeg savner det sted.. Redigeret 26. November, 2021 af JenniferRomantica 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus Modsat 86 Skrevet 26. November, 2021 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Guuuud hvor jeg savner det sted Jeg missede det helt. Hvornår lukkede det og hvor lå det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 364 Skrevet 26. November, 2021 Jeg mener ikke, at jeg på noget tidspunkt har betalt mere end 1.500. har sq ikke råd til de dyre, så valget er enkelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 26. November, 2021 Rasmus Modsat skrev, 1 time siden: Jeg missede det helt. Hvornår lukkede det og hvor lå det? Uhh det efterhånden noget tid siden.. Det lå i Vanløse.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg