AB455 3114 Skrevet 28. November, 2021 Harley30 skrev, 1 time siden: Shitttt frygter jo helt for imorgen så . 4 dage med øm røv… shiit Jeg var ikke så god til at sige stop, nu vi legede så fint sammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
En gang til 58 Skrevet 7. December, 2021 Hvor på lyngbyvej er det.? bare ca - helt inde på østerport eller længere ude omkring ca. 230 numrene ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boy 75 Skrevet 8. December, 2021 En gang til skrev, for 8 timer siden: Hvor på lyngbyvej er det.? bare ca - helt inde på østerport eller længere ude omkring ca. 230 numrene ? Yam Yam ligger ved Vibenhus rundel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. Januar, 2022 AB455 skrev, den 25.11.2021 at 16:48: Nam-nam tænker jeg om Yam-Yam Damn, det fik mig til at grine Lyder som en herlig omgang! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 25. Januar, 2022 Nannas Hjørne skrev, for 39 minutter siden: Damn, det fik mig til at grine Lyder som en herlig omgang! Ja og lærerig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 295 Skrevet 4. Marts, 2022 Kan forstå det vist ikke ligger så langt fra riget af, så har i forbindelse med min 1/2 årlige kontrol scanning på riget bestilt tid hos yam yam, 1 times massage og 1 times fp, Må erkende jeg glæder mig en del, til dette besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 6. Marts, 2022 Tømreren skrev, den 4.3.2022 at 22:59: Kan forstå det vist ikke ligger så langt fra riget af, så har i forbindelse med min 1/2 årlige kontrol scanning på riget bestilt tid hos yam yam, 1 times massage og 1 times fp, Må erkende jeg glæder mig en del, til dette besøg. Jeg glæder mig til at høre om besøget, og to dage efter besøget og fem dage efter besøget... God fornøjelse. Yam Yam er sød og imødekommende, ligesom granny er det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 295 Skrevet 6. Marts, 2022 Skal nok forsøge at holde hende beskæftiget med andet, end prostata massage med hele hånden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 295 Skrevet 7. Marts, 2022 Så fik jeg besøgte yam yam. 1 times olie massage, og herefter 1 times fp. Måske jeg havde skruet forventningerne for højt op, for levede ikke helt op til det forventede, prisen taget i betragtning er jeg dog på ingen måde utilfreds med besøget, bliver dog nok bare ved den times fp næste gang. Grunden var nok mest at den første time som bestod af massage, faktisk var skuffende i forhold til mine foretrukne massage steder. Men yam yam er måske en ældre dame, men er stadig en smuk dame, konstant smilende og meget opsat på at jeg nød mit ophold, og det er nok også grunden til jeg ville besøge hende til 1 times fp en anden gang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 7. Marts, 2022 Tømreren skrev, for 2 timer siden: Måske jeg havde skruet forventningerne for højt op, for levede ikke helt op til det forventede, prisen taget i betragtning er jeg dog på ingen måde utilfreds med besøget, bliver dog nok bare ved den times fp næste gang. Jeg er glad for at være at du trods alt nød opholdet. Nu var det mit første besøg på en thai klinik og dermed også min første thai massage, så jeg håber ikke at du har taget min anmeldelse som den eneste rettesnor. Tømreren skrev, for 2 timer siden: Men yam yam er måske en ældre dame, men er stadig en smuk dame, konstant smilende og meget opsat på at jeg nød mit ophold, og det er nok også grunden til jeg ville besøge hende til 1 times fp en anden gang. Jeg har faktisk ikke selv besøgt hende igen, men jeg overvejer det da stadig. Jeg kan bestemt godt genkende hendes imødekommende væsen og hyggelige atmosfære. Men selvom man er i godt selskab, så er de fysiske rammer ikke ligefrem pralende Jeg kom jo aldrig rigtig til den fulde fp, så hvis du kan sætte er par ord på, så vil jeg blive glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 295 Skrevet 8. Marts, 2022 Nej, havde læst det var dit første besøg hos en thai massør. Af hensyn til fp, var det faktisk ok, et rimeligt godt øko blow, blev spurgt om bj skulle være med eller uden først, og efter en 5 minutter med blow, blev det spurgt om jeg var klar til sex. På med kondom lidt blow igen, også op med yam yam, så rimeligt standard sex, afsluttede ned yam yam ovenpå, hvor, men kunne sagtens have skiftet stilling hvis jeg ønskede det, jeg nyder nu bare at have kvinden ovenpå. Der var 10 minutter tilbage af tiden, så blev brugt med at masseger arme og skuldre, så ingen snyd med tiden på nogen måde, havde betalt for 2 timer, og fik 2 timer. Blev tilbudt en cola og vand med på turen, da der jo var langt vej hjem igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 8. Marts, 2022 Dejligt at høre @Tømreren at du trods alt nød din anden time. Tak for opfølgning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg