Hop til indhold

Recommended Posts

Sexy Rida: https://annoncelight.dk/showad/331504

Havde tidligere passeret hendes annonce et par gange, og havde skrevet tidligere uden respons, hvor jeg så forsøgte en anden taktik, som så lykkedes.

Jeg forelagde mine meget simple ønsker for dagen, og hun bekræftede hurtigt med tidspunkt, pris og adresse.

Parkeringen i området er ikke lige til at råbe hurra for, ligeledes diskretionen, da det er udfor et meget befærdet vej, så det var bare om at se helt normal ud og ligne en som skulle besøge en ven.

Hun er altså en rigtig sød lille nips, med proportioner (brysterne er godt nok hjulpet på vej), men det var røven sgu ikke og den var dejlig blød og lækker at holde fast om, og jeg fik en lille opvarmende blow, og det kunne hun altså godt finde ud af, og sergenten stod meget hurtigt rank i den lille 69'er, hvor hendes saftige fisse var dybt begravet i min tunge, hvor hun så lige kom op og ride, mens jeg masserede og kyssede hendes bryster, og efter en stykke tid tog vi doggyen og der skød jeg ret hurtigt af... blev simpelthen overtændt over den krop.... så vi lå og nussede lidt, inden jeg måtte videre.

Kommer jeg igen? Det ville jeg meget gerne, men ikke sådan lige med det samme, da jeg er mere opsat på at besøge nye piger...

Pigen 9/10 (Det er hende på billederne)

Stedet 10/10 (Privat hjem og rent)

Sex'en 9/10 (Forklaring behøves ikke)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bettesnabel skrev, den 3.12.2021 at 12:42:

Hun ser dælme da dejlig ud.. Hvad var prislejet?

Beklager det sene svar, prisen varierer hos hende, alt efter den ønskede tid, antal udløsninger og ikke mindst de ønskede akter. Men udefra hvad jeg fik aftalt, efter 2 besøg mu, så er det da den helt klare opfattelse at hun har helt rimelige priser og overholder hvad der er aftalt på forhånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...