Hop til indhold
CPHstuderende

Namtan Thaimassage (Store Landevej, Aarup)

Recommended Posts

Jeg kan se der er flere forvirrende anmeldelser om pigerne på stedet. Jeg tror der bliver skiftet i annoncerne og så refereres der i anmeldelserne til tidligere billeder.

Nå, men jeg har ikke bidt mærke i stedet før. Kørte tilfældigt forbi i dag og valgte at holde ind. Her blev jeg mødt af en køn thai med små bryster. Hun kaldte sig Lisa og sagde det var hendes sted. Lille tatovering over det ene bryst, kunne sagtens have været hende som har tabt sig tidligere.

Jeg spurgte til menuen og fik at vide, at jeg kunne få fuld pakke i 30 minutter til 1.000 kr. Det var fint :)

Udmærket pirrende massage, hun var meget god til at skabe stemning. Sexen var ganske fin, så ingen klager her.

Jeg så den anden pige på stedet også to gange under mit besøg. Slank, ung og lidt høj for en thai. Hende skal jeg klart besøge i næste uge. Hun havde en annonce på Annoncelight.dk i går under navnet Anita.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun prøvet Anita -men så den lille "Lisa" et par gange i mens jeg var der -hun virkede meget fristende på mig -og jeg vil klart have betjening af hende næste gang -jeg kommer der;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig god anmeldelse, bare træls det ligge så tæt på landevejen,  så man ikke kan skjule firma dytten, for det må da prøves en dag...!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
latex skrev, for 15 timer siden:

Rigtig god anmeldelse, bare træls det ligge så tæt på landevejen,  så man ikke kan skjule firma dytten, for det må da prøves en dag...!!!

officielt er det jo bare massage.. hvad du så ellers laver der er jo lige meget.

det koster lidt mere end vejle men ellers har jeg fået god tur der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...