Hop til indhold
Den glade murer

Hvad er tættest på grænsen?

Recommended Posts

Jeg har planer om i nær fremtid at debutere på et af de spændende steder i alle sammen fortæller om.

Så mit spørgsmål er så: Er Optasia det tætteste på grænsen, altså med det koncept, at du betaler en gang, og derefter lade tegnebogen ligge urørt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har planer om i nær fremtid at debutere på et af de spændende steder i alle sammen fortæller om.

Så mit spørgsmål er så: Er Optasia det tætteste på grænsen, altså med det koncept, at du betaler en gang, og derefter lade tegnebogen ligge urørt ?

Hvis du vil tættere på grænsen - både på den ene og den anden måde skulle du prøve:

http://www.modelle-hamburg.com/erotik_t ... id%5D=1739 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er jo et spørgsmål med flere svar... ;)

Hvis du konkret mener flatrates, har jeg ikke hørt om noget tættere på. Men ellers er der muligheder nok i Flensborg og Slevig/Holstein i det hele taget. Bare kig her i forummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene. Og jeg kan se at det vist må blive Optasia der skal tage min "mødom" :P:P

Eller måske skulle man pumpe cykelen ekstra hårdt og køre lidt videre!!

Hvis det er første gang, er der ikke nogen grund til at spilde tid på at køre længere sydpå, medmindre du har god tid og flere penge til rådighed.

I Hamburg er der masser af muligheder - det er bare et spørgsmål om at bruge lidt tid på søgning og planlægning. Evt. burde du starte på en af FKK-klubberne, hvor tingene foregår i et mere roligt tempo og du bedre selv kan vælge og vrage hvem du vi være sammen med - koster nok lidt mere - alt efter forbrug, men du får altså osse mere for pengene - men du kommer langt med 2 - 300 Euros - bare du beholder fornuften, hvis du besøger Reeperbahn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I mine øjne er P-club fesen.... 80 euro for 30 min?? Tja de lever af de dumme danen..... på Acapulco får du væsentlig mere med i " pakken" for 40 euro :?

Derudover er der praktisk talt ingen stemning.... grundet de enormt høje priser, er der næsten ingen mænd.

Optasia får du hele pakken for 100 euro, synes bare oplevelsen dernede er blevet meget kold. Pigerne virker lidt stressede. Men nu var jeg der hvor der lige var sket nogle omvæltninger.

Evt prøv flat 99 ( hamborg) her får du 4x 30 minut for 110 euro.... derudover betaler du selv for kaffe og mad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, håndværker.

Det tætteste på grænsen er P-club, den ligger ca. 400 m. fra Fördepark indkøbscenter i Flensborg.

På P-club betaler du ikke entre; men er forpligtet til at bruge 20 euro i baren.

Du henvender dig til pigerne og kan sidde og hygge med dem i baren eller i en sofa, jeg ved ikke om de kan lokkes med i sauna eller spa. Har du fundet din udvalgte aftaler i en pris og går ovenpå.

Jeg var med Candy Cash to gange først en halv og så en hel time. Priserne var 80 og 150 euro, vil man have ekstra ydelser koster det ekstra. Jeg ved ikke om andre piger har andre priser; men jeg tror det ikke. De første par timer var jeg eneste gæst, senere kom to til. Det var fredag eftermiddag.

Jeg hyggede mig under mit ophold med at sludre med pigerne da jeg taler godt tysk.

Optasia har jeg besøgt fire gange. Første gang var en fredag. Om eftermiddagen var der ikke så mange mænd; men ud på aftenen var der mange. Fredag og lørdag tager jeg ikke derned igen.

Pigerne er alle udenlandske hovedsagligt romænere, ikke alle snakker godt tysk, engelsk kender jeg ikke standarden på.

Nogle af pigerne har jeg fået et godt forhold til og får så lidt bonus for det i sengen, høflighed betaler sig.

Er man lidt genert er Optasia ikke stedet, der er kun et bollerum med dør, resten har et mere eller mindre gennemsigtigt gardin. Er der varmt foretrækker en del af pigerne fællesrummet hvor alle kan stå i døren og se på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil det sige, Jernsvinet, at du vil anbefale mig f.eks. P-Club i stedet for Optasia?

Ja det er jo dig der er en af eksperterne :)

Expert er så meget sagt, men Optasia kan være lidt voldsomt for en novice - hvis du har prøvet en swingerclub før er det måske ikke så galt - bortset fra at her er rollerne er byttet om - her er det er dig der bliver jagtet af flere piger på en gang - og pigerne er unge og forholdsvis slanke uden blævreflæsk :mrgreen:

På P-club, kan du som regel vælge og vrage uden stress og uden at være stresset efter en lang køretur :mrgreen: Og du behøver ikke booke overnatning eller forsøge at køre hjem midt om natten med fare for at sidde og falde i søvn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...