Hop til indhold

Maya Udenfor Odense

Featured Replies

Skrevet

En ganske kort anmeldelse.

Jeg havde besøgt hende tidligere i Bolbro og synes trods min forelskelse i latina-piger, at Maya er rigtig blot selvom om er klassisk åleslank på thai-måden.

Jeg synes bare virkelig, at hun har et kønt ansigt, en lækker struttende røv og en dejlig fruity fisse selvom hun er så slank.

Jeg havde dog glemt, at hun bestemt ikke nyder selskabet eller at man tager kontrollen idet jeg kun var kommet for sex og ikke for den lidt kedelige massagedel. Jeg var kommer for rigtig at kunne nyde hende fra alle vinkler. Jeg havde også glemt, at hun slet ikke nyder at sutte pik, men skal tørre sig om munden med en vådserviet hvert 10 sek. hvilket bare ødelægger rytmen totalt. Det koblet sammen med at hun ikke nyder det hun laver den mindste del gjorde at hele oplevelsen faldt fuldstændig til jorden. Ærgerligt 

Annoncen kan jeg ikke finde lige nu.

Redigeret af vexxer

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.