Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
longdong skrev, for 7 minutter siden:

Er der noget man skal være opmærksom på ved det gule hus på Jyllingevej 185?

 

Ja, man skal helt klart passe på, hvis er man er i bil og eks. bakker ud, der kan både komme fodgængere, cykelister og biler mm.
Det kan hurtigt blive farligt også nu her når det bliver hurtigt mørkt ...

Har du et link til en aktiv annonce? Mener ikke der længere er aktivitet på det sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 30 minutter siden:

Ja, man skal helt klart passe på, hvis er man er i bil og eks. bakker ud, der kan både komme fodgængere, cykelister og biler mm.
Det kan hurtigt blive farligt også nu her når det bliver hurtigt mørkt ...

Har du et link til en aktiv annonce? Mener ikke der længere er aktivitet på det sted.

Det har jeg ikke men Jane vil mødes der

https://annoncelight.dk/showad/330067

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan nogle gange være svært med parkering hvis der er flere på besøg, så hold over ved det andet gule hus. På selve stedet er service som regel OK og ikke for dyr. Lokalerne er ikke de pæneste men OK, men regner ikke med du kommer for at se på interiør :D det er samme Mamasan Mimi der har både Jyllingevej og Husum og derfor tit samme piger der skifter mellem stederne. De peger jeg har prøvet har lever ok til god massage og god ekstra service. Pris og kvalitet hænger fint sammen. Har kun haft en enkelt hvor vi lige skulle have styr på annonce pris og det hun mente. Men der tror jeg det var Mimi der svarede telefon og ikke pigen selv. Normalt har hendes piger deres egen telefon og det er pigerne man skriver med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...