Legetimen 484 Skrevet 24. November, 2021 (edited) Nogle der har været her og kan berette? Overvejer at slå et smut forbi.. https://annoncelight.dk/showad/331123 Redigeret 24. November, 2021 af Legetimen MariE 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 181 Skrevet 24. November, 2021 Don't, hun lyder ikke til at have det godt. Det er hende der gik under navnet Veronica og er anmeldt dårligt mange gange. Jeg havde en vild oplevelse med hende og hendes veninde der gjorde at jeg ikke så nogle blinkende advarselslamper, men ville ikke gentage efter at have læst andres beretninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowmo 35 Skrevet 24. November, 2021 Jeg er helt enig med Bred Smag, spring hende over. Det er et af de besøg jeg burde have afbrudt. Hun virker ikke helt til stede. Hun har nogle forskellige meget faste ideer omkring hvordan ting skal gøres eller ikke gøres. Jeg havde decideret svært ved at kommunikere bare nogenlunde forståeligt med hende. Hun reagerer vildt mærkeligt. Lejligheden er enormt rodet og toilettet kan ikke skylle. I starten troede jeg blot hun var genert og vi lige skulle i gang, men det blev bare ved. Hilsen Slowmo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TysTys 50 Skrevet 25. November, 2021 Er det bare mig, eller er det en ny trend, med stregkode på fissen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1049 Skrevet 25. November, 2021 TysTys skrev, for 1 time siden: Er det bare mig, eller er det en ny trend, med stregkode på fissen? Det er QR koder, så man kan scanne menukortet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 27. November, 2021 Legetimen skrev, den 24.11.2021 at 19:22: Nogle der har været her og kan berette? Overvejer at slå et smut forbi.. https://annoncelight.dk/showad/331123 Jeg gad sgu godt forbi. Synes det er frækt at det er lidt beskidt, dirty, lige på og bare røvkneppe hende og så skride. Men hun er OVERHOVDET ikke til at få fat i synes jeg. Har prøvet at ringe en del gange. Den går direkte på svarer.. Øv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 27. November, 2021 Kan nogen egentlig svare på, om hun er køn i ansigtet? Hun har da tilsyneladende en flot krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowmo 35 Skrevet 27. November, 2021 Hrm smag og behag. Hun er ikke direkte grim, men der er et eller andet mærkeligt med et underbud eller måden hun tygger sammen på. Jeg siger det gerne igen: det er et af de besøg jeg burde være gået fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 484 Skrevet 28. November, 2021 Trods advarsler besøgte jeg hende.. Det var en blandet landhandel. Jeg havde lyst til anal og det fandtes ikke billigere i kbh.. Hun er tydeligvis narkoman - det underbid der skrives om, kører rundt i hovedet på hende fordi hun er på coke eller lign. Bemærkede det desværre først efter pengene havde skiftet hænder, ligesom jeg også først der bemærkede en ret kraftig lugt af sved. Alligevel var hun skam sød nok. Hun prøvede at gøre det behageligt for mig og tog imod uden at kny. Kommer ikke igen, men det var vel fint nok anal til prisen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 28. November, 2021 Legetimen skrev, for 8 timer siden: Trods advarsler besøgte jeg hende.. Det var en blandet landhandel. Jeg havde lyst til anal og det fandtes ikke billigere i kbh.. Hun er tydeligvis narkoman - det underbid der skrives om, kører rundt i hovedet på hende fordi hun er på coke eller lign. Bemærkede det desværre først efter pengene havde skiftet hænder, ligesom jeg også først der bemærkede en ret kraftig lugt af sved. Alligevel var hun skam sød nok. Hun prøvede at gøre det behageligt for mig og tog imod uden at kny. Kommer ikke igen, men det var vel fint nok anal til prisen.. Hvordan fik du kontakt? Sms eller opkald? Stønner hun frækt eller er hun bare helt stille? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 358 Skrevet 28. November, 2021 Annoncen er nu lukket ned, så Legetimen gav hende vist al den pik i numsen, hun kunne klare for denne gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 28. November, 2021 Emptyman skrev, for 19 minutter siden: Annoncen er nu lukket ned, så Legetimen gav hende vist al den pik i numsen, hun kunne klare for denne gang. Den skal nok åbne igen. Det gør den tit har jeg lagt mærke til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 358 Skrevet 28. November, 2021 Anderss skrev, for 1 minut siden: Den skal nok åbne igen. Det gør den tit har jeg lagt mærke til. Nu fik jeg jo ikke set annoncen, hvad var den helt ekstraordinære billige pris for anal, som Legetimen nævner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louis85 76 Skrevet 29. November, 2021 Emptyman skrev, for 14 timer siden: Nu fik jeg jo ikke set annoncen, hvad var den helt ekstraordinære billige pris for anal, som Legetimen nævner? Hvis du klikker på linket, så står der 600 kr for 30 min, Anal koster ikke ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 358 Skrevet 29. November, 2021 Louis85 skrev, for 3 timer siden: Hvis du klikker på linket, så står der 600 kr for 30 min, Anal koster ikke ekstra Ja nu er annoncen aktiv igen. Og ja okay, det selvfølgelig lidt af et tilbud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 6. December, 2021 Så fik jeg endelig kneppet hende. Hold kæft hvor kan hun tage pik i røven! Fuld skrue! Jeg blev mødt af en ung pæn rigtig sød dansk pige. Hun lugtede ikke dårligt og havde ikke "kæbe på" som nogen ellers har oplevet. Lejligheden var heller ikke hverken beskidt eller særligt rodet. Vi kneppede i sengen. Bare en hurtig gang røvpul. Alle pengene værd og håber at komme forbi igen hvis det passer en dag :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg