Hop til indhold

Sønderborgvej 7 Kruså

Featured Replies

Skrevet

Hej så var jeg en tur i Tyskland for at købe øl og vin. På vej hjem kørte jeg lige ind til Ja på Sønderborgvej 7 i Kruså hun var i godt humør og jeg fik en god gang massage så nu kan jeg klare mig til jul. 

Skrevet
Petermann skrev, for 10 timer siden:

Hej så var jeg en tur i Tyskland for at købe øl og vin. På vej hjem kørte jeg lige ind til Ja på Sønderborgvej 7 i Kruså hun var i godt humør og jeg fik en god gang massage så nu kan jeg klare mig til jul. 

Det er sku længe siden, jeg har besøgt stedet... Er det stadig de samme priser ? Og hvad tid på dagen har hun åbent ? Desværre er der jo ikke et nummer, man kan ringe på...

Skrevet
  • Author
Eclipse skrev, for 9 timer siden:

Det er sku længe siden, jeg har besøgt stedet... Er det stadig de samme priser ? Og hvad tid på dagen har hun åbent ? Desværre er der jo ikke et nummer, man kan ringe på...

Det er stadig de samme priser og hun har åben fra kl 10.00. Jeg har et telefon nummer til hende 91884621

Skrevet
Petermann skrev, 1 time siden:

Det er stadig de samme priser og hun har åben fra kl 10.00. Jeg har et telefon nummer til hende 91884621

Du er fandme en guttermand... Tak for nummeret...:D

Skrevet
  • Author
exostar skrev, for 2 timer siden:

Findes der et link med evt vellignende foto?

Nej det gør det ikke 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.