Hop til indhold
Guest Pool

Massage med afslutning i Helsingør

Recommended Posts

Guest Pool

Så har jeg været en tur i byen for at få lidt massage og andet godt,

Pigen/damen kalder sig dalya og på i en pæn lejlighed rimelig diskret det eneste minus er som altid man for et hus nr og når man står og ringer skal man så gå til en anden opgang ikke er så diskret, jeg tror godt at naboerne har spottet den men pyt, døren blev åbnet og jeg blev mødt af en sød mellemøstlig udseende dame med det varmeste smil og meget småt klædt på, jeg blev vist ind i hobby rummet hvor der stod en massage briks og et par madrester på gulvet, jeg havde på forhånd aftalt en times massage med svensk/ fransk afslutning til 1000 kr jeg betalte og hun forlod rummet imens jeg hoppede ud af tøjet og op på briksen, og så gik hun igang med den bedste massage jeg nogen sinde har fået,

De første 10-15 min var det kun skulder og ryg derefter gled hun længere sydpå og begyndte med mine ben imens hun også begyndte at rører og massager mine boller og pik og hendes finger kørte også rigeligt omkring min røv sindssygt frækt, efter en god halv time vendte jeg mig om og kunne nu se at hun kun var iført et på stormasket strømpebukser uden bund hun har dejlige store bløde bryster og en lille lækker glat mis hun begyndte at massager min ben og pik imens hun slikkede min brystvorter og jeg dig lov at slikke på hendes og mine fingrer legede med hendes fisse, hun snakkede frækt imens og jeg blev så liderlig at jeg måtte spørger om jeg måtte slikke hende, smilede og sagde at det elskede hun og håbede at jeg var god med min tunge, vi hoppede ned på madrasserne og fik lagt os i en 69 og vi slikkede begge til den helt store guld medalje, det lød som om at hun kom men det er svært at sige men ellers spillede hun godt, en ting er sikkert det gjorde jeg alt imens hun slikkede videre ( hun gør det kun med kondom ) helt fint med mig,

Hun lagde sig ved siden af mig og vi lå og talte lidt inden jeg tog mit tøj på og smuttede vidrere.

Kommer jeg igen 100% det var en super oplevelse med en dame som virkelig levede sig ind i rollen og virkede som om hun kunne lide det selv meget sød og smilende.

God tur til alle dem som slår et smut forbi

Kogeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det trækker vist op til et besøg hos Dayla / Laila :P

Hun er også anmeldt for nylig af GFElover

viewtopic.php?f=10&t=7584

Annoncelight:

"oliemassage Med fræk afslutning"

https://annoncelight.dk/annonce/68081/ol ... afslutning

Kan se at menukortet er penslet ud til mindste detalje som en øvelse i kombinatorik med 13 valgmuligheder. Kan bedre lide et simpelt menukort med 3-4 punkter, men ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...