torbenb 362 Skrevet 24. November, 2021 https://annoncelight.dk/showad/332503 Besøgte Ewa. Nem kontakt med sms, stedet er meget befærdet tæt på Viby Torv. En pæn renoveret lejlighed. Der er mulighed for bad. Ewa bød mig velkommen i sort lingeri som ønsket. Det er pigen på billederne. Hun er ikke ældre end ca 25. Smuk og smilende ung pige, hendes engelsk er fin. Vi aftalte 1700 for en time med SF. Og de var godt givet ud. Hun giver sig 100% og er indlevende og med god kemi. Hendes SF var enestående, hun slikker bollerne som om det var den sidste dag. Startede med spansk og SF og senere til cowgirl. Der blev lidt tid til snak om løst og fast. Hun kunne vække min anden hjerne en gang mere til en omgang SF. Fantastisk oplevelse, nok en af de bedste jeg har haft med en professionel. Jeg tror ikke at hun har været i branchen ret lang tid. Pas godt på hende,hun er et fund. Stedet 7/10 Pigen 9/10 Akten 9/10 Torben 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesper mic petersen 5 Skrevet 24. November, 2021 ja sød pige, der dog sendte sms flere gange, mens jeg var der og på tidspunkter virkede lidt uenageret, men super sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 176 Skrevet 25. November, 2021 (edited) Jeg ved nu ikke helt om jeg kan tilslutte mig at det 100% er pigen på de billeder. Kroppen passer meget godt, men jeg syntes nu ikke at det ansigt, var det jeg mødte. Service og sted er helt ok. Men forvent ikke helt at møde denne smukke pige på disse billeder. Så jeg vil som gerne anbefalede denne pige. (hvis det er hende, så har de fået lidt photoshop, eller også var hun bare meget træt og uden makeup. ) Redigeret 25. November, 2021 af elwis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 362 Skrevet 3. December, 2021 elwis skrev, den 25.11.2021 at 20:33: Jeg ved nu ikke helt om jeg kan tilslutte mig at det 100% er pigen på de billeder. Kroppen passer meget godt, men jeg syntes nu ikke at det ansigt, var det jeg mødte. Service og sted er helt ok. Men forvent ikke helt at møde denne smukke pige på disse billeder. Så jeg vil som gerne anbefalede denne pige. (hvis det er hende, så har de fået lidt photoshop, eller også var hun bare meget træt og uden makeup. ) Hej Elwis, jeg tror nu mest at hun har været forbi en frisør. Kan udover brysterne også genkende hendes BH samt gulv i lejligheden og dens snit med entre og værelser hvis du ser hendes spejlvendte billeder. Det er hende er jeg ret sikker på. Men håret er kortere og brunlig-blond nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg