Hop til indhold

I'm the oane for you

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/328513 

Lad være med at bruge jeres penge her. Det er for det første slet ikke hende på billederne og for det andet, så er det så robot-agtigt, at jeg ikke kan komme i tanke om noget tilsvarende. Pigen er egentlig sød nok, men nej, den holder ikke - slet ikke. Der er ikke så meget mere at sige om det.

Skrevet

Tak for info har ellers kikkede på hin

Redigeret af Karlchen666

Skrevet
TheM skrev, for 1 time siden:

Det er for det første slet ikke hende på billederne

Ellers nogle dejlige flabber - men det var der måske heller ikke så meget af ;-)

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Ellers nogle dejlige flabber - men det var der måske heller ikke så meget af ;-)

Nej, det mindes jeg ikke, ellers havde jeg bare travlt med at komme videre ;) 

Skrevet
TheM skrev, for 3 timer siden:

Nej, det mindes jeg ikke, ellers havde jeg bare travlt med at komme videre ;) 

Ja, de ser rigtigt gode ud. Lige ved det havde været argument nok til at besøge hende. :-P 

Skrevet
TheM skrev, den 24.11.2021 at 11:07:

https://annoncelight.dk/showad/328513 

Lad være med at bruge jeres penge her. Det er for det første slet ikke hende på billederne og for det andet, så er det så robot-agtigt, at jeg ikke kan komme i tanke om noget tilsvarende. Pigen er egentlig sød nok, men nej, den holder ikke - slet ikke. Der er ikke så meget mere at sige om det.

Tak for at tage en for holdet og endnu bedre, at du tog dig tid til en anmeldelse. 

Øv det ikke blev en god oplevelse. 

Ud fra billederne er hun lige min type og jeg ville nyde en oplevelse med hende. 

Nå, tror sgu’ jeg tager en spiller til hendes billeder i stedet. Så sparer jeg også de penge, der i stedet kan gå til én, der fortjener dem. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.