Hop til indhold
TheM

I'm the oane for you

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/328513 

Lad være med at bruge jeres penge her. Det er for det første slet ikke hende på billederne og for det andet, så er det så robot-agtigt, at jeg ikke kan komme i tanke om noget tilsvarende. Pigen er egentlig sød nok, men nej, den holder ikke - slet ikke. Der er ikke så meget mere at sige om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheM skrev, for 1 time siden:

Det er for det første slet ikke hende på billederne

Ellers nogle dejlige flabber - men det var der måske heller ikke så meget af ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Ellers nogle dejlige flabber - men det var der måske heller ikke så meget af ;-)

Nej, det mindes jeg ikke, ellers havde jeg bare travlt med at komme videre ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheM skrev, for 3 timer siden:

Nej, det mindes jeg ikke, ellers havde jeg bare travlt med at komme videre ;) 

Ja, de ser rigtigt gode ud. Lige ved det havde været argument nok til at besøge hende. :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheM skrev, den 24.11.2021 at 11:07:

https://annoncelight.dk/showad/328513 

Lad være med at bruge jeres penge her. Det er for det første slet ikke hende på billederne og for det andet, så er det så robot-agtigt, at jeg ikke kan komme i tanke om noget tilsvarende. Pigen er egentlig sød nok, men nej, den holder ikke - slet ikke. Der er ikke så meget mere at sige om det.

Tak for at tage en for holdet og endnu bedre, at du tog dig tid til en anmeldelse. 

Øv det ikke blev en god oplevelse. 

Ud fra billederne er hun lige min type og jeg ville nyde en oplevelse med hende. 

Nå, tror sgu’ jeg tager en spiller til hendes billeder i stedet. Så sparer jeg også de penge, der i stedet kan gå til én, der fortjener dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...