TheM 61 Skrevet 24. November, 2021 https://annoncelight.dk/showad/328513 Lad være med at bruge jeres penge her. Det er for det første slet ikke hende på billederne og for det andet, så er det så robot-agtigt, at jeg ikke kan komme i tanke om noget tilsvarende. Pigen er egentlig sød nok, men nej, den holder ikke - slet ikke. Der er ikke så meget mere at sige om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karlchen666 22 Skrevet 24. November, 2021 (edited) Tak for info har ellers kikkede på hin Redigeret 24. November, 2021 af Karlchen666 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 24. November, 2021 TheM skrev, for 1 time siden: Det er for det første slet ikke hende på billederne Ellers nogle dejlige flabber - men det var der måske heller ikke så meget af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheM 61 Skrevet 24. November, 2021 Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden: Ellers nogle dejlige flabber - men det var der måske heller ikke så meget af Nej, det mindes jeg ikke, ellers havde jeg bare travlt med at komme videre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 24. November, 2021 TheM skrev, for 3 timer siden: Nej, det mindes jeg ikke, ellers havde jeg bare travlt med at komme videre Ja, de ser rigtigt gode ud. Lige ved det havde været argument nok til at besøge hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 24. November, 2021 Det er ikke hende på billederne, gutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montesquieu 90 Skrevet 25. November, 2021 TheM skrev, den 24.11.2021 at 11:07: https://annoncelight.dk/showad/328513 Lad være med at bruge jeres penge her. Det er for det første slet ikke hende på billederne og for det andet, så er det så robot-agtigt, at jeg ikke kan komme i tanke om noget tilsvarende. Pigen er egentlig sød nok, men nej, den holder ikke - slet ikke. Der er ikke så meget mere at sige om det. Tak for at tage en for holdet og endnu bedre, at du tog dig tid til en anmeldelse. Øv det ikke blev en god oplevelse. Ud fra billederne er hun lige min type og jeg ville nyde en oplevelse med hende. Nå, tror sgu’ jeg tager en spiller til hendes billeder i stedet. Så sparer jeg også de penge, der i stedet kan gå til én, der fortjener dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg