Hop til indhold
Iceking

Smukke Melanie Kolding/Vejle/Rødding

Recommended Posts

Guest Always looking for fun

Melanie er virkelig lækker og også rigtig sød ung pige, hun er lidt i lære ved en fornemmer man, og hun for at vide hjemmefra hvad hun må og ikke må, og dette ændrer sig konstant.

Man måtte lidt mere de første gange jeg så hende end man må nu.... der er kommet nye boller på suppen, f.eks hvis du bestiller superfransk må du røre bryster og røv, vil du røre missen (endda uden på trussen) koster det ekstra, hun kigger på klokken, så igen f.eks bestiller du superfransk er det 10 min på minuttet du for, jeg kom en enkel gang til at snakke for meget med hende hvor der pludselig var gået 8 min af den tid jeg havde med hende, så vær obs på dette, vi nåede intet. 

Hendes blowjob er meget specielt... hun har en teknik hvor med pikken i munden prøver at bruge tungen omkring (hendes eneste teknik) og det blir aldrig til reel lækkert sut, det er lidt mystisk hun er den eneste jeg nogensinde har mødt der ikke sutter pik normalt.

Jeg ser hende ikke mere da hun ændrer regler som vinden blæser, det du fik sidst til en bestemt pris har nu ændret sig, og bestemt ikke til din fordel.

Men med alt det sagt, kan jeg rigtig godt lide hende, hun er vild sød og tænder helt vildt på hendes overdrevet sexede krop.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg glemte måske lige at nævne at hun burde have en service der bare hedder "handjob".
Hun giver det bedste handjob, fast jerngreb, og så ellers i det lækreste uændrede jerk off tempo der bare tvinger en til at overgive sig.
Og selv om det burde give sig selv at man kommer hårdt af sådan en tur, bliver hun lige overrasket hver gang og udstøder et "Uh Uh" og sikrer sig hurtigt at hendes hår ikke blir ramt ;)
Er du dog glad for at få kælet for dine boller, eller få suttet eller slikket dem blir du meget skuffet, hun rører dem kun ved et uheld, eller ren tilfældighed.
Men handjob 10/10 som i excellent.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay, mange tak for det hurtige svar og særdeles velbegrundet.

Jeg overvejer at aftale et møde til en hurtig omgang fransk… men det er faktisk også mest for at se hendes tilsyneladende smukke krop og bryster 

Redigeret af Iceking

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt okay jeg er glad for det kunne bruges, jeg glemte at sige at jeg har ikke haft fornøjelsen af at have sex med hende og kun bestilt blow, men jeg har set hende nøgen og tidligere fået lov til at røre, og hun er virkelig virkelig lækker, hun kunne få enhver mand til at komme med den krop :) Go fornøjelse med hende, hun er super sexet, og husk taxameteret kører når først hun er der, så jeg håber du er go til at få den op at stå hurtigt, og vent med snakken til bagefter bare et godt råd ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listelømmel skrev, 1 time siden:

Nogen der ved, hvor hun holder til henne, hvis man ikke er til outcall ?

Hun skriver i annoncen:

PS!!! JEG HAR OGSÅ EGET STED I KOLDING 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft besøg af Melanie

Hun har en gudeskøn krop, og vildt sød også at snakke med, nogen skriver man skal betale ekstra for at røre det var ikke tilfældet her.

Hun kysser godt og naturligt, og skøn sex, kan varmt anbefales

Del dette indlæg

Link til indlæg
watthefoxsay skrev, for 16 timer siden:

Hej.  Andre som har problemer med at komme i kontakt med hende.  ??

Jeg har ikke problemer, hun svare okay hurtigt :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev til Melanie i dag og lavede en aftale. Men det var en skam. Efter overførelsesprocessen fra mobilepay eksisterede hun ikke. Virkede ellers super overbevisende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hanse18 skrev, for 12 minutter siden:

Jeg skrev til Melanie i dag og lavede en aftale. Men det var en skam. Efter overførelsesprocessen fra mobilepay eksisterede hun ikke. Virkede ellers super overbevisende.

Så du overførte penge inden du mødte hende ? Hold nu kæft mand hvor er der bare mange der er sno…….

Del dette indlæg

Link til indlæg
HMA skrev, for 7 minutter siden:

Så du overførte penge inden du mødte hende ? Hold nu kæft mand hvor er der bare mange der er sno…….

Det har du fuldstændig ret i… tænkte ikke lige med (det rigtige) hoved:) men når man læser her skulle hun være rigtig. Men ja, super dumt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iceking skrev, den 24.11.2021 at 07:37:

Hej 

Ville høre om der var flere som har erfaring med et møde hos Melanie https://annoncelight.dk/showad/330154
Ligenu er hun i Rødding, men har før set annoncer fra Vejle og Kolding området.

Jeg har læst den ene anmeldelse som var lidt dårlig, men måske der var nogle med nye oplevelser?

Hun har lige hustlet mig for 500kr! Lad være med at overfører til hende før i er sammen med hende. Hun skrev jeg skulle komme til hotel zleep i Kolding og skrive når jeg var der. Da jeg kommer skriver jeg til hende og hun svare hun næsten er klar og at hun vil have jeg overfører på mobilepay og sende et billedet af det. Jeg spørger så om vi ikke kan klare det inde ved hende også skriver hun at jeg er mistroisk og vi har jo mødes før og at jeg bare kan kører igen. Jeg overfører så 500kr til et blowjob og hun svare gå hen til værelse 34. Da jeg kommer derhen er der ingen og hun svare ikke og tror heller ikke jeg får mine penge igen. 
jeg vil på det kraftigste advarer mod at benytte hende! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hotmail skrev, den 24.3.2022 at 09:11:

De kloge narrer de mindre kloge.. ALDRIG betale forud.. 

Frankthetank skrev, den 23.3.2022 at 14:16:

Hun har lige hustlet mig for 500kr! Lad være med at overfører til hende før i er sammen med hende. Hun skrev jeg skulle komme til hotel zleep i Kolding og skrive når jeg var der. Da jeg kommer skriver jeg til hende og hun svare hun næsten er klar og at hun vil have jeg overfører på mobilepay og sende et billedet af det. Jeg spørger så om vi ikke kan klare det inde ved hende også skriver hun at jeg er mistroisk og vi har jo mødes før og at jeg bare kan kører igen. Jeg overfører så 500kr til et blowjob og hun svare gå hen til værelse 34. Da jeg kommer derhen er der ingen og hun svare ikke og tror heller ikke jeg får mine penge igen. 
jeg vil på det kraftigste advarer mod at benytte hende! 

Er der nogen som kender hende? Eller ved hvor jeg kan finde hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frankthetank skrev, for 22 timer siden:

Er der nogen som kender hende? Eller ved hvor jeg kan finde hende? 

Pas på du ikke går efter den forkerte hun har tyvstjålet Smukke Melanie`s annonce, jeg kan også se Melanie har været nødsaget til at oprette en ny, hende der har huslet dig som der har været problemer med før, det med der var en der var lige ved at få tæsk i Esbjerg osv. er en der kalder sig selv Amina Højer em eller anden udenlandsk bitch.

Så blonde Melanie har intet med det at gøre og fået sin profil og mail hacket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Always looking for fun skrev, for 30 minutter siden:

Pas på du ikke går efter den forkerte hun har tyvstjålet Smukke Melanie`s annonce, jeg kan også se Melanie har været nødsaget til at oprette en ny, hende der har huslet dig som der har været problemer med før, det med der var en der var lige ved at få tæsk i Esbjerg osv. er en der kalder sig selv Amina Højer em eller anden udenlandsk bitch.

Så blonde Melanie har intet med det at gøre og fået sin profil og mail hacket.

Det her link er den nye Melanie har oprettet, det er den ægte, den anden Amina havde fået fingrene i er for længst slettet, så hvem ved hvor og hvem hun er.

Så den her er go nok, Melanie ville aldrig forlange forudbetaling, jeg og flere herpå har haft aftaler med hende som alle er gået fint, hun er rimelig ny stadigvæk (et par år) og prøver bare at gøre sit bedste.

Så hende skal du i hvert fald ikke anklage for det.

https://annoncelight.dk/showad/339798

Del dette indlæg

Link til indlæg
Always looking for fun skrev, den 31.3.2022 at 14:47:

Det her link er den nye Melanie har oprettet, det er den ægte, den anden Amina havde fået fingrene i er for længst slettet, så hvem ved hvor og hvem hun er.

Så den her er go nok, Melanie ville aldrig forlange forudbetaling, jeg og flere herpå har haft aftaler med hende som alle er gået fint, hun er rimelig ny stadigvæk (et par år) og prøver bare at gøre sit bedste.

Så hende skal du i hvert fald ikke anklage for det.

https://annoncelight.dk/showad/339798

Jeg mødte hende hvor vi skrev på Snapchat og hun lå billeder op af sig selv så jo jeg tror det er hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frankthetank skrev, for 18 timer siden:

Jeg mødte hende hvor vi skrev på Snapchat og hun lå billeder op af sig selv så jo jeg tror det er hende. 

Det er jo bare hende den anden der har stjålet hendes billeder, hvorfor skulle Melanie gøre det? det ville da være selvmord, rygter spredes hurtig og så kan hun ikke arbejde mere, jeg tror ikke på det er hende, i har haft skrevet med en anden, en eller anden hustler.

Havde det været Melanie havde hun ikke stadig turdet have en aktiv annonce efter at have hustlet folk, det er en skam hun ikke selv skriver herinde så kun hun have forklaret os hvad der er sket, men hun er tydeligvis blevet udsat for identitetstyveri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Always looking for fun skrev, for 1 minut siden:

Det er jo bare hende den anden der har stjålet hendes billeder, hvorfor skulle Melanie gøre det? det ville da være selvmord, rygter spredes hurtig og så kan hun ikke arbejde mere, jeg tror ikke på det er hende, i har haft skrevet med en anden, en eller anden hustler.

Havde det været Melanie havde hun ikke stadig turdet have en aktiv annonce efter at have hustlet folk, det er en skam hun ikke selv skriver herinde så kun hun have forklaret os hvad der er sket, men hun er tydeligvis blevet udsat for identitetstyveri.

På den nye annonce har hun heller ikke billeder på mere, sikkert fordi de bliver stjålet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Always looking for fun skrev, den 3.4.2022 at 11:11:

Hun svar heller ikke på hendes nye mail så hun har nok dårlig samvittighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...