Hop til indhold
Guest Exchange-Student

Covid-masks for sex?

Recommended Posts

Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

I once had a guest who had to take a call while he was with me. I do believe his focus was ever so slightly divided. I certainly did my best to make sure it was, as I sat on my knees in front of him with his dick in my mouth through the duration of his conversation, feeling delightfully evil <3

Jeg husker det, som var det i går <3

Tilgængelig har jeg glemt, hvad samtalen handlede om :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Brutus skrev, for 18 minutter siden:

Jeg husker det, som var det i går <3

Tilgængelig har jeg glemt, hvad samtalen handlede om :mrgreen:

Det er godt, at din hukommelse forstår at prioritere sin lagerplads :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Exchange-Student skrev, for 54 minutter siden:

@Nannas Hjørne  sounds pretty hot with that guest actually :)!

you are right! I Think that is the reason why the mask CAN appear kinky :)  

It was - although it happened completely coincidentally, it's always been a kink of mine ^_^

I could see the fun in this on a public "date" with the right man too :ph34r: a romantic stroll through the park perhaps... 

EP1QxvgX4AARDSV.jpg

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Exchange-Student skrev, for 10 timer siden:

@Kanon1 hahaha.. Ok it was probably just me then.. I take it back haha

No hate on Arnold though :D !

Absolutely not - I have the greatest admiration for Arnold and his achievements;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 12 timer siden:

just like I find condoms kinky.

I totally agree. There is nothing more sexy on the planet than the crunchy sound of unwrapping a condom combined with the sweet scent of oiled latex in a heated atmosphere with a beautiful woman.

A condom just enhance every single aspect of sex to a level only fit for Gods. And for all you people out there who never tried to have sex with a condom! Try it. You will be amazed and it will blow your mind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 16 timer siden:

I totally agree. There is nothing more sexy on the planet than the crunchy sound of unwrapping a condom combined with the sweet scent of oiled latex in a heated atmosphere with a beautiful woman.

A condom just enhance every single aspect of sex to a level only fit for Gods. And for all you people out there who never tried to have sex with a condom! Try it. You will be amazed and it will blow your mind.

Jeg forstår ironien, men det er skam ægte nok fra min side at jeg tænder på kondomer. Ikke så meget det at fumle med pakken, men mere om at det er startskuddet til at sexen skal i gang og nu bliver det frækt. Hvis pigen gider sætte den på er det bedst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 5 timer siden:

Jeg forstår ironien, men det er skam ægte nok fra min side at jeg tænder på kondomer. Ikke så meget det at fumle med pakken, men mere om at det er startskuddet til at sexen skal i gang og nu bliver det frækt. Hvis pigen gider sætte den på er det bedst.

Du tænder simpelthen på kondomer?! Ok...så beklager jeg mit indlæg. Jeg var overbevist om at du var sarkastisk. My bad.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 12 timer siden:

Jeg kan sagtens følge dig. Som ung var det oftest tegn på at hun ville knalde. I dag kan jeg også tænde på det, især hos thai-pigerne efter en lang massage. 
Jeg synes heller ikke den tynde membran tager ret meget af nydelsen. Det eneste, jeg ikke bryder mig om ved kondomsex, er hvis kondomet er for lille. 
venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes heller ikke den tynde membran tager ret meget af nydelsen. Det eneste, jeg ikke bryder mig om ved kondomsex, er hvis kondomet er for lille. 

Jeg er glad for My size. Fås i alle størrelser - brede, såvel som smalle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone

Masks are not sexy at all… unless it’s part of the game. If you said “Let’s play doctor and client” - it could be quite kinky ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...