Hop til indhold
BL_junior

Jasmine i Aarhus (Mistress Jasmine)

Recommended Posts

Link til Mistress Jasmine / Jasmine the Kinky Queen

Jeg har været der igen. Hos byens bedste kropsterapeut, Jasmine.

En tur over knæet, hængt op på væggen som en gammel knage. Er blevet pisket, revet, tirret og pirret. Er blevet ros og har (bogstavelig) fået ris til egen røv.

Har fået stimuleret stort set samtlige sanser i min stakkels krop, ikke mindst i min hjerne.

Og jeg er blevet elsket, krammet og forløst. Seksuelt og psykologisk.

Det er derfor jeg bliver ved med at vende tilbage til Mistress Jasmine med uregelmæssige mellemrum.

Hun er lige så legesyg og blød som hun er hård og kommanderende. Hun vil sandsynligvis læse dig og dine følelser og behov som en åben bog. Også alle dem du normalt ikke kender eller tør at give udtryk for overfor andre. Hvordan forklarer du ellers at du tænder på at blive klædt ud i dametøj eller bollet i røven med en finger eller det, der er større? At du vil betale penge for at slippe kontrollen over din egen hjerne og din krop for en periode og give dig hen til en midaldrende kvinde der netop lever af at aflæse vores behov og opfylde dem med sit helt eget twist?

I dag gav hun mig noget nyt og lærte mig lidt mere om mig selv. Før, under og efter de fysiske, korporlige og seksuelle udskejelser. Hun er så fantastisk empatisk, varm og nede på jorden at tale med at jeg kunne blive siddende i hendes lokaler i timevis for bare at gøre dette.

Hun har mange facetter, og hun kan sit håndværk. Hun er voksen, hun er afklaret og hun er en unik massør, sexarbejder og domina af samme grund.

Jasmine er måske heller ikke for alle. Men hendes moderlige omsorg og varme personlighed og hendes evne til at strække mine grænser og dominere mig fysisk og mentalt er alt, hvad jeg kan ønske mig.

Derfor får hun atter en gang min varmeste anbefaling og dybeste respekt for det arbejde hun udfører.

Thank You, Mistress

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i at hun bare er topklasse. Tror bare jeg vil gå skridtet videre da jeg tror hun har nået sin grænse med mig. Det er ligesom svært at komme videre. Hun kender mine ønsker !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...