Hop til indhold

Recommended Posts

jyden1 skrev, for 2 timer siden:

Hej.

Nogle der har erfaringer med hende her:
https://sugardaters.com/us/profile/n9W9x7j.z5

 

Jeg har skrevet med hende, men ikke mødt hende.

Jeg skrev til hende, da hun skriver, at hun søger længerevarende relationer. Hun virker faktisk rigtig sød og rar, vi snakkede rigtig godt sammen og jeg syntes hun er meget smuk. Da jeg bevægede mig ind på emnet om at mødes, så blev jeg desværre mødt af en menu med faste timepriser for første, anden og tredje time. Det er ikke hvad jeg søgte, men derimod en længerevarende relation. Så jeg trak mig tilbage, hvilket hun tog meget pænt.

Men hun virker sød. Og hvis du vil have priser, så må du få dem hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, for 1 time siden:

Jeg har skrevet med hende, men ikke mødt hende.

Jeg skrev til hende, da hun skriver, at hun søger længerevarende relationer. Hun virker faktisk rigtig sød og rar, vi snakkede rigtig godt sammen og jeg syntes hun er meget smuk. Da jeg bevægede mig ind på emnet om at mødes, så blev jeg desværre mødt af en menu med faste timepriser for første, anden og tredje time. Det er ikke hvad jeg søgte, men derimod en længerevarende relation. Så jeg trak mig tilbage, hvilket hun tog meget pænt.

Men hun virker sød. Og hvis du vil have priser, så må du få dem hos hende.

Jeg er samme sted - men ja, hun er virkelig virkelig smuk... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også skrevet med hende og en 1/2 aftale men valgte at hoppe fra. 
Selvom hun er smuk osv virker det som om det er utrolig dårlig sex. Ingen oral til hende, ingen kys, helst i doggy, BJ kun med kondom ( men koster 500 mere ) 1700 for en time osv osv osv… Blev bare så træt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun bruger den taktik at få det til at lyde som romantisk sugardating, men under facaden er det ren prostitution hun bedriver. Jeg har været ude for det et flere gange med piger fra sugardaters med dårlige oplevelser og spildte penge til følge. Du finder lige så smukke prostituerede billigere andre steder. 

Så jeg er enig med de andre i tråden hold jer vækøder, hvor vi kan hyggesnakke og dyrke helt almindelig blid sex med kondom - og uden tungekys, indtil vi har mødtes nogle gange. Det med tungekys er helt sikkert noget, jeg nyder, men jeg foretrækker at vente, til vi kender hinanden lidt bedre, da det er meget intimt for mig. Jeg kan ikke lide det koncept, at der kigges på minut-uret, men al psykologisk forskning viser imidlertid, at det vigtigste for, at man trives i denne verden er grænsesætning tidsmæssigt. Derfor vil jeg holde mig til tiden sådan ca., men som sagt uden at en timer går er jeg en fast timepris, som er 2500 for første time, 1500 for næste og 1000 for de efterfølgende timer. Rammerne skal dog på ingen måde gøre, at vi ikke har det hyggeligt, sjovt og frækt sammen eller at vi ikke giver slip og bare nyder hinanden... Så lad mig vide, om du jligt og frækt. Jeg er til forholdsvist korte møder, hvor vi kan hyggesnakke og dyrke helt almindelig blid sex med kondom - og uden tungekys, indtil vi har mødtes nogle gange. Det med tungekys er helt sikkert noget, jeg nyder, men jeg foretrækker at vente, til vi kender hinanden lidt bedre, da det er meget intimt for mig. Jeg kan ikke lide det koncept, at der kigges på minut-uret, men al psykologisk forskning viser imidlertid, at det vigtigste for, at man trives i denne verden er grænsesætning tidsmæssigt. Derfor vil jeg holde mig til tiden sådan ca., men som sagt uden at en timer går  Af samme årsag tager jeg en fast timepris, som er 2500 for første time, 1500 for næste og 1000 for de efterfølgende timer. Rammerne skal dog på ingen måde gøre, at vi ikke har det hyggeligt, sjovt og frækt sammen elle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende. Hun er model og sindssygt kvik, så man kan både få god sex og nærværende samtale. Hun er ret klar i spyttet om rammer uden dog på nogen måde at være prostitutionsagtig. Hun er varm , smuk og naturlig-god til det seksuelle og er en, der vist får de tilbud de fleste piger kan ønske sig, hvorfor hun ikke gider alt muligt useriøst. 2. gang jeg mødte hende var det med kys og meget naturligt-nærmest forholdsagtigt. De bedste anbefalinger herfra-tror dog, at det kan være svært at få aftale med hende, da hun kun tager nogle hun har reel lyst til ( og det er vel egentlig også fedt nok, så ved man da, at hun ikke faker eller bare skal have det overstået. Lidt dyr, men alle pengene værd

 

Redigeret af jesper mic petersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
jesper mic petersen skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har mødt hende. Hun er model og sindssygt kvik, så man kan både få god sex og nærværende samtale. Hun er ret klar i spyttet om rammer uden dog på nogen måde at være prostitutionsagtig. Hun er varm , smuk og naturlig-god til det seksuelle og er en, der vist får de tilbud de fleste piger kan ønske sig, hvorfor hun ikke gider alt muligt useriøst. 2. gang jeg mødte hende var det med kys og meget naturligt-nærmest forholdsagtigt. De bedste anbefalinger herfra-tror dog, at det kan være svært at få aftale med hende, da hun kun tager nogle hun har reel lyst til ( og det er vel egentlig også fedt nok, så ved man da, at hun ikke faker eller bare skal have det overstået. Lidt dyr, men alle pengene værd

 

Jesper din profil er oprettet for en time siden. Mod ikke din profil dækker over at du i virkeligheden er SødpigeÅrhus? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jesper mic petersen skrev, for 2 timer siden:

ja-jeg kender hende. Har talt med hende for 4 dage siden. Er du en af hendes konkurrenter eller en, der er blevet fravalgt af hende--du lyder ret bitter i alle dine opslag vedrørende piger generelt. 

Bitter er måske ikke det rette ord. Men jeg oplever at de piger der i dag er på sugardaters mere minder en om prostituerede, end unge piger ude på noget sjov og ballade hvad var ret almindeligt på sugardaters for 3-4 pr siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 19 timer siden:

Jesper din profil er oprettet for en time siden. Mod ikke din profil dækker over at du i virkeligheden er SødpigeÅrhus? 

Eller hendes pimp? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 24.11.2021 at 21:34:

Bitter er måske ikke det rette ord. Men jeg oplever at de piger der i dag er på sugardaters mere minder en om prostituerede, end unge piger ude på noget sjov og ballade hvad var ret almindeligt på sugardaters for 3-4 pr siden. 

meget enig- de fleste piger  virker meget mere kolde og jeg prøvede for nogle måneder siden en ellers sød pige i Odense ( Nadja), der efterfølgende da jeg betalte sagde: du er gået 5 minutter over tiden, så du skal betale for ny påbegyndt time--så er det sgu ikke sugardating længere

Del dette indlæg


Link til indlæg
UndercoverGuy skrev, den 24.11.2021 at 02:37:

Har også skrevet med hende og en 1/2 aftale men valgte at hoppe fra. 
Selvom hun er smuk osv virker det som om det er utrolig dårlig sex. Ingen oral til hende, ingen kys, helst i doggy, BJ kun med kondom ( men koster 500 mere ) 1700 for en time osv osv osv… Blev bare så træt!

sikker på, at det er hende--jeg betalte sgu mere:). Det er god sex, men meget alm/blid sex og hun er med mig i hvert fald ikke til de vilde eksperimenter, men det gør det samtidig lidt kæresteagtigt:):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...