Skov8381 1 Skrevet 23. November, 2021 Hvor i Aarhus får man den bedste massage hvor der evt. Er mulighed for lidt ekstra. Synes de steder jeg har prøvet bliver meget overfladisk massage og så ellers lige på med sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest #2tiltango Skrevet 23. November, 2021 Du kan søge på Sandy, Nalee eller Kanya. Der kan du læse lidt om de forskellige. Jeg har været ved Sandy og Kanya et par gange, og jeg har været godt tilfreds med det hele. GIP fra PP, Thorvaldsensgade skulle også give en god omgang massage. Hende kan du også søge på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 23. November, 2021 Lidt svært spørgsmål. Hvor har du prøvet ? Så er det lettere at svare. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. November, 2021 Skov8381 skrev, for 20 minutter siden: Hvor i Aarhus får man den bedste massage hvor der evt. Er mulighed for lidt ekstra. Synes de steder jeg har prøvet bliver meget overfladisk massage og så ellers lige på med sex. De piger #2tiltango nævner har jeg alle besøgt. Kanyas og Sandys massage er blid, Nalee tager ved. De giver alle en mægtig fin afslutning. Jeg vil også nævne Nana på Chaba ( Hedder pt Nana thaimassage) , som er meget ferm til både massage og sex. Du finder dem alle 4 på AL lige nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg