Hop til indhold
holstebronx

nye indlæg mens man har skrevet

Recommended Posts

Jeg har lagt mærke til at hvis man skriver i en tråd, og det er kommet nye indlæg imens man skrev, så bliver man gjort opmærksom.

Er det hot ??

Jeg synes det er som en beton klods om benet, jeg kan godt selv gå tilbage og se om andre har skrevet.

Jeg har mistet et par lange tekster fordi det gamle opsætning sad på rygraden og trykkede bare fremad.... Og pludselig var det jeg havde skrevet ikke postet i tråden alligevel.... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meningen er at du skal læse det/de nye indlæg og evt rette dit eget indlæg til efter det, hvis du synes, inden du sender det.

Evt. kan der også være kommet svar på et spørgsmål - og der er jo ligesom ikke nogen grund til at der kommer 2 svar med sammet indhold på det samme spørgsmål.

Det største problem ved dette har vi diskuteret tidligere - og det er at man nemt kommer til at slette sit eget lange og velformulerede indlæg ved at trykke 2 gange på enter. Havde egenlig håbet der var kommet en løsning på dette forlængst - f.eks en løsning med et ekstra spørgsmål a la: ønsker du virkelig at slette dit indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...