thephd 239 Skrevet 23. November, 2021 Hej, Jeg besøgte i dag Lykke hos Sexyclub: http://sexyclub.dk/girls/lykke3/index.php Hun huserer også på Pussygalores under navnet Maria: https://70210026.dk/maria Da jeg er meget glad for spansk og store bryster var det oplagt at besøge Lykke. Billederne er kraftig retoucheret, og antyder at man har at gøre med en pige, der ikke er helt slank og da døren går op, bliver jeg mødt mere eller mindre af en pige som jeg havde forventet: lidt til den kraftige side, men bestemt en sexet krop. Lykke har en del tatoveringer. Jeg får bestilt, og sørger for at få inklusiv spansk. Lykke pakker varerne ud, og hold da op, hvor er de bryster store og flotte - hvis man er til silikone, der står lige ud i luften, er man gået forkert, men et bedre sæt ægte bryster skal man lede længe efter. Det spanske var til UG, sexen var fin og energisk. Men højdepunktet var uden sammenligning at afslutte med spansk mellem Lykkes dejlige bryster. Fra jeg kom til jeg var ude af døren gik der max 1 minut, og alt i alt står jeg tilbage med en oplevelse af, at at have fået præcis hvad jeg betalte for, men heller ikke mere. Er du til store bryster og lækker spansk uden de store dikkedarer, så er du kommet til det rette sted. Hvis du søger GFE og ømhed, skal du nok finde en anden pige Kommer jeg igen? Næppe. Men havde en fin oplevelse. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidelining 251 Skrevet 23. November, 2021 Det hele på kun 1 minut - sejt! måske du lige skal rette 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thephd 239 Skrevet 23. November, 2021 Sidelining skrev, for 27 minutter siden: Det hele på kun 1 minut - sejt! måske du lige skal rette Jeg kan se, hvordan den sætning kan misforstås. Det jeg mente var fra jeg kom (som i orgasme og ejakulerede), så gik der 1 minut til jeg var ude af døren igen, så var ikke en fejl. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 657 Skrevet 23. November, 2021 thephd skrev, for 6 timer siden: Jeg kan se, hvordan den sætning kan misforstås. Det jeg mente var fra jeg kom (som i orgasme og ejakulerede), så gik der 1 minut til jeg var ude af døren igen, så var ikke en fejl. Så du løb derfra i bar røv 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1207 Skrevet 24. November, 2021 Tusind tak! Det er en pige, jeg længe har ønsket at besøge. Du påpeger nogle ting, som tæller ret meget ned for mig, så jeg tror, at jeg springer Lykke/Maria over. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystfisker 23 Skrevet 24. November, 2021 Jeg ville også ha besøge hende. Efter det du skriver springer jeg også over. Tak for info. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2629 Skrevet 24. November, 2021 thephd skrev, for 21 timer siden: Jeg kan se, hvordan den sætning kan misforstås. Det jeg mente var fra jeg kom (som i orgasme og ejakulerede), så gik der 1 minut til jeg var ude af døren igen, så var ikke en fejl. Det var da utroligt dårlig stil, jeg læser det som om hun havde meget travlt med at få dig ud af døren - er det rigtigt læst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thephd 239 Skrevet 24. November, 2021 pacer skrev, 1 time siden: Det var da utroligt dårlig stil, jeg læser det som om hun havde meget travlt med at få dig ud af døren - er det rigtigt læst? Tror vi begge var klar på en hurtig afsked, så vil bestemt ikke give hende skylden for det alene. Men omvendt var der ikke en atmosfære af, at man havde lyst til at blive og hyggesnakke. Vil gerne understrege, at Lykke ikke virkede sur eller utålmodig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ricograziano 37 Skrevet 24. November, 2021 (edited) Og jeg troede, at kun modeller kan tjene mange penge på kort tid, men det kan overvægtige/fede kvinder også.... Men der er også sket for mig, da jeg besøgte "Maya milf i rette element"..Hun blev beskrevet som guddommelig og lækker, men, da hun tog mig imod, sagde jeg til mig selv, ma' che cazzo sta succendo...Jeg kunne have gået på værtshus og sikkert nok kunne have fundet en bedre looking milf. Jeg blev..Betalte for 2200 for 1 time, men kunne ikke tage mig sammen til meget.Var ude efter 15 min, blev nødt til onanere samme aften for at være sikker på, at jeg fortsat var viril og tænkte, hvor dum kan man være, det var hende, der skulle betale. Redigeret 24. November, 2021 af ricograziano 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystfisker 23 Skrevet 24. November, 2021 Det er jo godt at vi alle ikke har samme smag. Så kunne man jo aldrig få en tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thephd 239 Skrevet 24. November, 2021 (edited) ricograziano skrev, for 4 minutter siden: Og jeg troede, at kun modeller kan tjene mange penge på kort tid, men det kan overvægtige/fede kvinder også.... Jeg fik den fulde tid jeg havde betalt for, og Lykke er ikke fed. Redigeret 24. November, 2021 af thephd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg