Hop til indhold
hamdenlange

Dårlig service = boykot af stedet ?

Recommended Posts

Jeg har til tider haft nogle rigtige gode oplevelser med en glædepige, men også nogle mindre gode oplevelser med kvinder, hvor lønnen uden tvivl har været pigens interesse for arbejdet. 

Som mange andre laves grundig research til tider, og ofte en mindre grundig research til et besøg hos en bestemt glædepige. Som vi alle ved, rejser pigerne fra by til by for at genere en høj indtjening, som er forståeligt nok. Nogle steder er fyldt med kvinder som bruger gamle eller falske billeder. Nogle af stederne er fyldt med piger med et højt serviceniveau og nogle af stederne er fyldt med en blanding.

Mit spørgsmål til mine online kolleger går således: 

I din søgen om en god oplevelse, ville du fravælge en pige, hvis hun befandt sig på en adresse, du tidligere har haft en knap så heldig oplevelse? 

Kunne du finde på at boykotte et sted på baggrund af en dårlig oplevelse, eller skal du have flere dårlige oplevelser samme sted ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Os der har eroguide profiler udgør en ret lille del af det samlede kundegrundlag. Vi kan selvfølgelig gøre brug af hinandens erfaringer for at få de gode oplevelser og undgå de dårlige, men alle de der i et anfald af ekstrem liderlighed har fået taget mod til sig til at tage kontakt kan vi jo ikke spørge. 

Som svar på spørgsmålet, ja jeg kommer ikke på de steder med dårligt ry, men jeg tror dog ikke at de mangler kunder af den grund. 

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg

Link til indlæg

En dårlig oplevelse kan skyldes mange forskellige ting, og personer opfatter situationer forskelligt, så direkte at sige at jeg vi holde mig væg fra et sted som følge af en beskrivelse herinde, vil være et NEJ, det vil jeg ikke, men jeg vil have det med i mine overvejelser, når pigen/stedet vurderes.

hvis jeg selv har haft 1 dårlig oplevelse, vil det være medvirkende til at jeg vil overveje om jeg skal komme der en anden gang.

der findes stadig flere kendte steder i Københavnsområdet hvor der er danske piger, men at man har en dårlig oplevelse med en af disse behøver jo ikke at betyde de andre piger er en dårlig oplevelse. Er det stedet (kan det være telefonpigen), eller pigen (kan en anden samme sted være det perfekte match).

derfor vil jeg sige at alt skal være med til at give brugeren mulighed for at tage sin beslutning.

Redigeret af Dkm

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamdenlange skrev, for 2 timer siden:

Kunne du finde på at boykotte et sted på baggrund af en dårlig oplevelse, eller skal du have flere dårlige oplevelser samme sted ?

Hvis det er et sted, jeg normalt har haft gode oplevelser, ville jeg ikke boycotte stedet, men jeg ville endnu en gang begynde at undersøge markedet for alternativer. Markedet ændrer sig jo konstant - der kommer nye steder, der kommer nye ejere til gamle steder - og ikke mindst kommer der nye piger ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er mit første besøg og jeg får en dårlig oplevelse, så vil jeg tage det som indtægt for et dårligt sted ( med eller uden god grund).

Hvis jeg derimod har haft gode oplevelser, så afskrækker det mig ikke fra genbesøg. 

Det er faktisk ren matematik. Summen af gode oplevelser vejer op for summen af dårlige men jo ældre oplevelsen er desto mindre vægter den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest matrix
hamdenlange skrev, for 9 timer siden:

I din søgen om en god oplevelse, ville du fravælge en pige, hvis hun befandt sig på en adresse, du tidligere har haft en knap så heldig oplevelse? 

ja

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamdenlange skrev, for 10 timer siden:

Nej. Uden at oplyse detaljer kan jeg fortælle, at jeg har haft både supergode og katastrofale oplevelser samme sted. Det er damen og hendes set-up alene, der afgør det for mig. Med "set-up" mener jeg både damen og alfonsen bag hende. Alfonsen møder man ikke, men man kan nogen gange regne ud hvordan han er ud fra damens måde at være på. Damen kan selvfølgelig også bare være en møgkælling uden at det har noget med pimpen at gøre, men det er aldrig stedets skyld. Dette gælder udenlandske damer. 

Danske damer har ingen alfons, så her er det bare hendes måde at være på, der afgør det. Har intet med stedet at gøre. 

Redigeret af dejlig

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamdenlange skrev, for 20 timer siden:

I din søgen om en god oplevelse, ville du fravælge en pige, hvis hun befandt sig på en adresse, du tidligere har haft en knap så heldig oplevelse? 

Det vil komme an på mange ting. Typen af dårlig oplevelse. Kvinden kan være sød, men stedet dårligt. Jeg vil primært gå efter kvinder med godt ry, men nok fravælge hende så længe hun er et dårligt sted.

hamdenlange skrev, for 20 timer siden:

Igen kommer det an på typen af den dårlige omtale. Én dårlig omtale som er givet sagligt og uden for meget patos eller hvis der står et kartel bag, vil være nok til at fravælge stedet helt og permanent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest matrix
Harran skrev, for 1 time siden:

hvad svarer du "ja" til? Der er to spørgsmål.

ja og ja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Hvis man har haft en dårlig oplevelse første gang man besøger pigen, er der vel ingen grund til at besøge pigen igen.

Det er dog noget andet, hvis man har været der flere gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...