Hop til indhold
8000Flemming

Bum bum i Phnom Penh

Recommended Posts

Jeg var til en af de der kedelige konferencer hvor chefen er med og vi bor på et internationalt hotel. Så jeg havde egentlig afskrevet muligheden. Men det lykkedes alligevel en eftermiddag. Jeg skulle lige købe lidt elektronik. Havde været på det russiske marked men det var lidt for usikkert efter min smag, så jeg tog en tuk-tuk tilbage til Central Marked. Han tilbød at vente mens jeg fyldte plastikposen op med hovedtelefoner fra Beats by Dr. Dre. Rørende billigt.

Nå men jeg var blevet tørstig, så jeg bad om at blive kørt til et skyggefuldt sted hvor de havde enten Carlsberg eller Heineken. Lige rundt om hjørnet to sving og så sad jeg der og hældte en halv liter ned. Lidt pudsigt sted for i den lille gade kom der flere par gående mens jeg sad der. Hvide mænd fra 40 og opefter med en lille spinkel cambodianer ved siden. Et par af pigerne så rigtigt god ud og da jeg var blevet færdig med nr. 2 øl vinkede jeg til chaufføren og ville tilbage til hotellet.

"Do you want massage?" Ja øh jo. Hvad slags? Jeg kunne få alt fra god massage til bum bum. Og knap havde jeg givet udtryk for at bum bum kunne være interessant inden tuk-tuk'en blev drejet rundt og tværs over et par store veje hen til et hotel. Han trak mig med ind og jeg blev bedt om at betale 15 USD for et værelse. I det øjeblik det var ordnet stod der pludselig 6 piger jeg skulle vælge imellem. Der var slet ikke tvivl. Den lille spinkle med det gode nødder var helt klar hende jeg skulle med.

Op på værelset og vi aftaler prisen 50USD. Lige i overkanten når man følger med på de internationale sider men det var f.... noget af en krop. Jeg skulle lige have en skylle inden vi kunne gå i gang. Så vi lagde os nøgne på sengen.

"What do you want?" Ja jeg ville sgu have sex. "50 dollars" kom svaret øjeblikkeligt. Hov røg det ud af mig. Jeg har da allerede betalt 50 dollars. Jo men det var kun for at hun skulle tage tøjet af.

For en gangs skyld havde jeg et af mine klare øjeblikke når lillebror er aktiv. Jeg rejste mig op fra sengen, satte mig over på stolen og begyndte at tage tøj på. Uden at sige noget. Hun kiggede lidt på mig og spurgte så hvorfor. Jo jeg ville ned til mutter og klage over det her, for sådan gjorde man ikke. Og pludselig så kunne hun godt finde ud af det. Jeg blev trukket tilbage til sengen og lillebror blev bearbejdet med en vis fart. Efter 2 minutter med det så rullede hun om på ryggen. "You fuck now." Jeg tænkte det her var alligevel ødelagt men lod hende sætte kondom på. Og så gennemførte jeg det mest livløse knald jeg nogensinde har oplevet. Hun rørte sig praktisk ikke.

Nå men jeg var faktisk ret stolt over trods alt at have gennemført. Og tænkte at jeg hellere måtte gennemføre det i samme stil. Så mens hun gik ud i bad for at skylle sig smuttede jeg i tøjet. Så da hun kom ud fra badeværelset var jeg på vej ud af døren. Ned med elevatoren og hen til baren for at give udtryk for min ærlige mening til mutter. Ikke fordi det ændrede noget men fordi det gjorde mig i bedre humør.

Hvad kan man lære af det? Ikke alle tuk-tuk chauffører tager det til et godt sted og fordi pigen har en superkrop er det ikke det samme som en super oplevelse.

Flemming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...