Hop til indhold

Thaimassage af 2 i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Ved nogle af jer, hvor man i Aarhus kan få massage (og germe fuld pakke, bagefter) af 2 kvinder ? Jeg har før prøvet det ved Gip, men hun er vist solo på sin klinik for tiden. Så jeg vil høre jer, om i er bekendte med andre steder i byen hvor, denne service tilbydes. 

Skrevet

Er blevet tilbudt det hos jailak lucernevej sagde dog nej tak da det ikke lige er mig med 2 damser. 

Skrevet
dickens skrev, for 4 timer siden:

Er blevet tilbudt det hos jailak lucernevej sagde dog nej tak da det ikke lige er mig med 2 damser. 

link please

Skrevet
  • Author
dickens skrev, for 4 timer siden:

Tak - kan du huske hvor længe siden, du var ved Jailak og fik det tilbud ? 

Skrevet
  • Author
sergent-254 skrev, for 11 minutter siden:

link please

Jailak har vist ikke en annonce på AL. Men hvis du søger her på siden, finder du en del anmeldelser af stedet (blandt andet, én fra mig :biggrin::biggrin:)

Skrevet
sergent-254 skrev, 1 time siden:

link please

Det der Gåågle er fantanastisk

Jailak Thai Massage

Gem
Ring
Massage spa

Adresse: Lucernevej 8, kld, 8200, 8200 Aarhus

Åbningstider: 
Lukker snart ⋅ 18.00 ⋅ Åbner 10.00 ons

Skrevet

Jeg var forbi Lucernevej sidste Fredag aften i et andet ærinde end massage, hvor jeg mødte en smuk ung pige (vil gæt på 30) hun ku for den sagsskyld godt have været 20 

Jeg spurgte hende hvad hedder du og hun svarer Bee (talte engelsk) hvorefter hun spør om jeg ikke kan huske hende (pas) hun mente vi havde mødes til en tidligere føsda i thai-miljøet hvor mutter fyldte 50 /  hmm der har jeg måske været lettere påvirket men nok om det, men tror man kan få det du søger på stedet TS og undskyld afsporing :)

Skrevet
Med.Lem skrev, den 23.11.2021 at 16:08:

Tak - kan du huske hvor længe siden, du var ved Jailak og fik det tilbud ? 

Mener det er ca 2 uger siden. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.