Hop til indhold
Med.Lem

Thaimassage af 2 i Aarhus

Recommended Posts

Hej.

Ved nogle af jer, hvor man i Aarhus kan få massage (og germe fuld pakke, bagefter) af 2 kvinder ? Jeg har før prøvet det ved Gip, men hun er vist solo på sin klinik for tiden. Så jeg vil høre jer, om i er bekendte med andre steder i byen hvor, denne service tilbydes. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 4 timer siden:

Er blevet tilbudt det hos jailak lucernevej sagde dog nej tak da det ikke lige er mig med 2 damser. 

Tak - kan du huske hvor længe siden, du var ved Jailak og fik det tilbud ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sergent-254 skrev, for 11 minutter siden:

link please

Jailak har vist ikke en annonce på AL. Men hvis du søger her på siden, finder du en del anmeldelser af stedet (blandt andet, én fra mig :biggrin::biggrin:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2

Jeg var forbi Lucernevej sidste Fredag aften i et andet ærinde end massage, hvor jeg mødte en smuk ung pige (vil gæt på 30) hun ku for den sagsskyld godt have været 20 

Jeg spurgte hende hvad hedder du og hun svarer Bee (talte engelsk) hvorefter hun spør om jeg ikke kan huske hende (pas) hun mente vi havde mødes til en tidligere føsda i thai-miljøet hvor mutter fyldte 50 /  hmm der har jeg måske været lettere påvirket men nok om det, men tror man kan få det du søger på stedet TS og undskyld afsporing :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med.Lem skrev, den 23.11.2021 at 16:08:

Tak - kan du huske hvor længe siden, du var ved Jailak og fik det tilbud ? 

Mener det er ca 2 uger siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...