Hop til indhold
Horus

Diskretion en æressag.

Recommended Posts

Ja ja ved godt den er fra Olsen Banden. Men jeg har sådan en lidt øfferen oplevelse at dele. Den har heldigvis ikke haft konsekvenser ud over en løgn. 

Jeg har altid haft tanken om der altid er diskretion og det går begge veje. Men jeg burde jo nok vide bedre med en gadepige. 

Jeg fik for 2-3 år siden et blowjob af en af de mørke kvinder ved hovedbanen. Det normalt ikke lige mig men var strandet derinde og møg liderlig.. Jeg har så været derinde efter for at spise og afvist samme person og regnede ikke med hun kunne huske mig. 

Jeg har for relativt kort tid siden startet med at date en rigtig dejlig sød Irakisk kvinde, jeg arbejdede med. Det var ellers små flirten men da hun stoppede for at få en bedre stilling. Kunne det jo sagtens tages videre og det er på vej til at blive noget der kunne være rigtigt godt. 

Men lørdag var det så ved at gå galt. Jeg havde bestilt hotel mm i København, så hun kunne se hvor jeg er vokset op samt tage i Tivoli mm. Vi går så ned af Istedgade tilbage mod Hotellet efter vi har fået nogle øl. Og pludselig er der en der taler til mig. Jeg får nærmest et chok det er hende den mørke kvinde, der vil høre om jeg vil med. Hun ser så jeg ikke er alene, og begynder at skælde sådan ud på hende jeg har med, da hun vist tror hun er gadepige. Vi skynder os at presse os videre og der så mange mennesker at vi får hende rystet af os, men det gav en del postyr og folk gloede. Heldigvis fik jeg det gledet af med det nok er sådan de er nogle gange. Men jeg fik det møg skidt og tænkte det kunne være gået helt galt. Men også et helt wake up call at bære være forsigtig, da diskretion åbenbart ikke er en æressag alle steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja legalt er det jo, men så alligevel ikke.

Det er jo desværre nok nogle desperate skæbner, nogen af dem der trækker på gaden.

Tak for dit wake up call. 

PS Hvor bliver den fagforening egentlig af der kunne sikre bedre arbejdsbetingelser og bidrage med lidt nuancer til den offentlige debat, når nu jeg er sådan en kryster at jeg ikke selv tør stå frem? :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo også det man betaler for, når man går til GP  <3  diskretion efterfølgende :)

Men self gadepiger er nok lidt mere anmassende, har selv mødt  thai massage piger til fester osv. og det blev mødt med et diskret glimt i øjet :D

Butterfly 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du burde vide bedre end at tage en gadeluder i Istedgade. Istedgade, og luderne der, er bunden. De kender ikke til Emma Gad.

Betal lidt mere, og find dig en klinik på en bedre adresse. Eller: Knap bukserne op og løb en tur i modvind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg oplever nu også, at de er lidt fremme i skoene, nogen gange så meget, at de ikke ser ledsagende koner, kærester og andet familie. For mig kan det ikke være et udtryk for genkendelse ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...