Hop til indhold
8000Flemming

Natascha Nr. Snede

Recommended Posts

Havde læst anmeldelsen. Og kigget billeder. Og turen tilbage fra Esbjerg kunne lægges forbi. Så i dag blev det til et besøg hos:

http://massage.side6.dk/natascha23

Man går ind af døren og så er der et stort skilt som peger op af trappen. Hun åbnede og jeg må sige at jeg ikke blev skuffet. Billederne yder hende ikke retfærdighed. Hun er vel knap 160, forholdsvis spinkel og med nogle dejligt store bryster. Så det blev lige ændret til 1 time for 1500 kr.

Efter et velfortjent bad gik vi i gang. Hun havde god tid og det blev en grundig opvarmning af os begge. Ok brysterne er blevet hjulpet men det er faktisk svært at mærke. Hun taler fransk og det er hun også god til. Tilsvarende var hun glad for mit franske selv om jeg faktisk ikke taler det.

Hun kravlede op og satte lillebror på plads og så red hun mig. Ikke sådan vildt men roligt og med masser af underlivsbevægelse. Hun havde spurgt ind til hvad jeg ville og jeg er helt klar vanilje. Så sådan blev det. Skiftede position så vi lå på siden. Ikke dårligt når mine hænder kunne komme rundt. Egentligt troede jeg hendes bryster var toppen. Men hendes lille faste røv er heller ikke dårlig.

Om på ryggen med hende og benene op og så begyndte det at gå ud over stepperne. Derefter aftørring (der hjælper hun ikke.) Og så en snak om forskellen på livet i en fransktalende storby og Nr. Snede. Op til Statoil for at få fyldt kulhydrater på. Der var trods alt arbejde næsten 1 time.

I alt en god oplevelse. Stedet er pænt og rent. Jeg parkerede lige foran huset. Natascha er en flot og sexet kvinde som jeg vil skyde til at være lige knap 30. Sæt hende i et par høje hæle og øjnene ville trille ud af os mænd. Hun er efter min mening lidt for passiv i sex'en men det kan være mig som ikke viste tegn til at jeg gerne ville have det.

Gentagelse - tja måske. Hun bliver der et stykke tid endnu for mutter er på ferie og først når hun kommer tilbage vil Natascha rejse tilbage.

Flemming

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det var lidt ærgerligt - og den stakkels Anders83 har ikke turdet anmelde noget siden.

Jeg bemærkede ellers ikke Natasha havde fået hjælp til brysterne - på mig virkede de 100 % naturlige og tilpas store uden at være hårde, som plastpatter ofte bliver, så de ikke kan bruges til spansk alligevel.

Mener desuden hun sagde hun havde boet/arbejdet i Belgien.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Natascha i aften.

Hun er rigtig sød og vil gerne snakke.

Giver desværre ikke superfransk.

Jeg elsker at slikke fisse og det føltes som om hun fik orgasme da jeg slikkede hende.

Natsascha tager tilbag til Belgien om godt en uge.

Hun er bestemt et besøg værd.

Natascha kan bestemt anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det var lidt ærgerligt - og den stakkels Anders83 har ikke turdet anmelde noget siden.

Jeg var der igen, men det er en ny pige nu - Tana, godt blondine. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er hende - i hvert fald samme billeder - så der er endnu en chance for at møde den søde Natascha.

Ja, Natascha er i Voervadsbro. Hun er dejligt. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Starter priserne ved kr. 1000 ?? :?:

Mener ja, men havde set dem til kr. 800,-, hvilket hun accepterede, men gav hende alligevel de kr. 200,- i drikkepenge, da hun gav en god service med god tid - og hun er rigtig sød at snakke med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en ny pige nu. 8-)

Genbruger de bare navnet, for at lokke gamle kunder til på den "gamle" Nataschas renomé?

Hvordan er den "nye" Natascha?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...