Peterj6220 43 Skrevet 22. November, 2021 (edited) Hej jeg fik besøgt Nana. https://annoncelight.dk/showad/326961 hun har en klinik imellem Langenæs og centrum med et fint massagerum men et lille bad/ toilet. Det var en god massage hvor jeg kunne mærke hun kunne trykke godt igennem så det var en hård men også behagelig massage. Det blev så yderligere tilføjet en rigtig dejlig body til body + fuld pakke. Prisen røg op i 1200 for det hele. Så det var er besøg der godt kunne anbefales Mht til billeder kunne det godt være hende men svært at afgøre, men fin krop med gode bløde bryster der var gode til bb. Så hun er ikke skinny men heller ikke tyk eller noget i den stil. Redigeret 22. November, 2021 af Peterj6220 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. November, 2021 Peterj6220 skrev, for 1 time siden: Hej jeg fik besøgt Nana. Ja, hun er dejlig og hun kan rent faktisk massere . håååååådt Hendes adresse står i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg