Hop til indhold

Recommended Posts

Isbjørn skrev, den 22.11.2021 at 17:51:

https://annoncelight.dk/showad/330889

Gutter Hold jer langt væk så dårlig at det er svært at beskrive kun en penge maskine 

Hejsa.  Ved du om det ER hende der også arbejder på Wellness Jasmin i skive også ?

Hvis, så må jeg  desværre gi dig ret. har været der, Mutter startede op med massage, og vitterlig den mest slatne og ligegyldige massage af alle dem jeg har fået. 

Der er så vagtskifte i personalet :)  og pigen, som tror er på dette billede, kommer ind. taler Intet dansk, meget lidt engelsk, så INGEN snak.

Hun kravler lidt rundt, lidt sutten, og vil så kneppe, og jeg nærmest forfærdet siger ... no no no  only with condom !  så det er åbenbart normalt,  men noget jeg aldrig kunne drømme om at gøre sådanne steder. 

Hun var da bestemt sød nok, ikke knastynd, men egentlig som jeg godt kan lide, en lille smule erotisk buttet.  

Men ja, man kunne ikke undgå at bemærke at det meste trykken, var på kasseapperatet.

Tror ikke jeg har lyst at komme igen.  Øv, for der er lidt langt imellem " snapsene "  i Skive  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Isbjørn skrev, den 19.3.2022 at 21:03:

Ja det er lang Meller noget godt 

Hende her er ung tynd og meget usikker på hvad hun laver og ikke meget glad for hvad hun laver 

Hvad mener du lige ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

At der er langt mellem gode steder i skive 

Hender der var der er omkring 25 lille tynd og meget udsikker og virker så om hun hellere vil være et anden sted 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...