GIANT COCK 1322 Skrevet 27. November, 2021 I don't think this very strange argument is going anywhere.....let's bury the Hatchet ...and move on.....have a great weekend u-all 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1109 Skrevet 27. November, 2021 Alice257 skrev, for 2 timer siden: So then let's see the conversation that we had and i will post everything about our meeting. Text me to see who you are if you are that onest and have nothing to hide. Ja alle disse påstande… det er klart mest rimeligt for alle hvis @Parsnip fortæller hvornår han besøgte Alice så hun får en chance for at forsvare sig. Det vil være mest fair. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sherlock 269 Skrevet 27. November, 2021 Stop feeding the troll. The accusation that the pictures used in the add for @Alice257 are fake, that needs to be investigated. I think its offensive to say the pictures are fake without giving some kind of proof. It must have been the easiest thing in the world to tell when the accuser visited the accused. I dont know the motive for the accusations, but due to other customers paying for my detective skills, I have to be in Copenhagen until Tuesday afternoon. I promise to make my own investigation about whether there are fake pictures involved or not on my way across Funen Tuesday afternoon. Until then - take care all - I promise to post the result of my investigations Tuesday evening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 27. November, 2021 (edited) Sherlock skrev, for 4 timer siden: Stop feeding the troll. The accusation that the pictures used in the add for @Alice257 are fake, that needs to be investigated. I think its offensive to say the pictures are fake without giving some kind of proof. It must have been the easiest thing in the world to tell when the accuser visited the accused. I dont know the motive for the accusations, but due to other customers paying for my detective skills, I have to be in Copenhagen until Tuesday afternoon. I promise to make my own investigation about whether there are fake pictures involved or not on my way across Funen Tuesday afternoon. Until then - take care all - I promise to post the result of my investigations Tuesday evening. Hvordan skulle jeg dog give beviser? Have taget et billede af tøsen, mens jeg var der? Jeg har skrevet flere anmeldelser herinde, og er ikke en ny bruger, så jeg kan ikke helt se, hvad jeg skulle få ud af at lyve. Er jeg troll fordi jeg ønsker at advare andre? Tag du da afsted selv og meld tilbage. Læg mærke til det lille modersmærke ved læben og manglen på tattoos. Den "rigtige" pige har ingen modersmærke og har tattoos. Redigeret 28. November, 2021 af Parsnip Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 28. November, 2021 NoobGPexplorer skrev, for 5 timer siden: Ja alle disse påstande… det er klart mest rimeligt for alle hvis @Parsnip fortæller hvornår han besøgte Alice så hun får en chance for at forsvare sig. Det vil være mest fair. Tja hvordan skal jeg bevise, at hun bruger falske billeder? Hun kunne jo poste en selfie herinde, men det kommer ikke til at ske. Anyway, jeg er færdig. Tro mig eller spild dine penge - det er op til dig. Nu har jeg advaret og melder mig ud af diskussionen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sherlock 269 Skrevet 28. November, 2021 Parsnip skrev, for 7 timer siden: Læg mærke til det lille modersmærke ved læben og manglen på tattoos. Den "rigtige" pige har ingen modersmærke og har tattoos. Jamen så er vi da ved at nærme os noget der er konkret kære @Parsnip. Det er jo ret let at forholde sig til om dét er rigtigt eller forkert. Det kunne du jo have skrevet i første omgang, så ville den her tråd måske have udviklet sig lidt anderledes. Fortsat god weekend. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alice257 11 Skrevet 28. November, 2021 (edited) Parsnip wrote, 10 hours ago: However, how should I provide evidence? Having taken a picture of the girl while I was there? I've written several reviews in here, and am not a new user, so I can not quite see what I should get out of lying. Am I a troll because I want to warn others? Then go yourself and report back. Notice the little birthmark on the lip and the lack of tattoos. The "real" girl has no mother brand and has tattoos. Thr birthmark is actually a jewelry pice that sometimes i wear and sometimes i do not. And the tattoos are temporary tatoo withch i bought from the Odense zoo being curious about how they would look on me. I think I know who you are becouse we talk about the temporary tattoos. Now i have oane on my forearm also :). And if you are who i think, nobody sayd to get out, you left after about 20 min becouse you wanted to. Either you are very resentful and malicious little man or you are mentally challenged. After seeing this stuff, it's the last comment on this tread for me. Thank you all (exept you parsnip) for the king words and taking your time to share your thoughts about this. Redigeret 28. November, 2021 af Alice257 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 28. November, 2021 Alice257 skrev, for 3 timer siden: Thr birthmark is actually a jewelry pice that sometimes i wear and sometimes i do not. And the tattoos are temporary tatoo withch i bought from the Odense zoo being curious about how they would look on me. I think I know who you are becouse we talk about the temporary tattoos. Now i have oane on my forearm also :). And if you are who i think, nobody sayd to get out, you left after about 20 min becouse you wanted to. Either you are very resentful and malicious little man or you are mentally challenged. After seeing this stuff, it's the last comment on this tread for me. Thank you all (exept you parsnip) for the king words and taking your time to share your thoughts about this. Aww I think that's the nicest thing anyone ever said to me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 28. November, 2021 Sweet Alice.... Are you aware that someone is using your pictures in Dubai? https://www.ubergirls.me/e/294430 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1109 Skrevet 28. November, 2021 22 cm and thick skrev, for 2 timer siden: Sweet Alice.... Are you aware that someone is using your pictures in Dubai? https://www.ubergirls.me/e/294430 Noget tyder på at Alice skylder os et foto med en avis…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alice257 11 Skrevet 28. November, 2021 Ok. So i usually don't like to go to all this trouble, but this time i will pose a selfi. So i hope after this there will not be any more discussions about this subject. Happy? Now this is realy the last message on this tread. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugarmann 20 Skrevet 28. November, 2021 22 cm and thick skrev, for 4 timer siden: Sweet Alice.... Are you aware that someone is using your pictures in Dubai? https://www.ubergirls.me/e/294430 Øv hvor er det træls at andre bruger hendes billeder. Kunne de ikke bare selv få taget nogle. Men nu hvor hun har taget en “selfie” er alt jo godt. Er der nogen som har set en god anmeldelse af hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1109 Skrevet 29. November, 2021 Sugarmann skrev, for 12 timer siden: Øv hvor er det træls at andre bruger hendes billeder. Kunne de ikke bare selv få taget nogle. Men nu hvor hun har taget en “selfie” er alt jo godt. Er der nogen som har set en god anmeldelse af hende? Hvorfor satte du selfie i anførselstegn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugarmann 20 Skrevet 29. November, 2021 NoobGPexplorer skrev, for 3 timer siden: Hvorfor satte du selfie i anførselstegn? Det gjorde jeg primært af 2 årsager. 1) Hun har brugt falske billeder i annoncen, så risikoen for at hendes Selfie er falsk er tilstede. 2) Det hele startede med hendes tilgang til det hele og kravet om Selfie for at vi skulle dokumentere hvem vi var. I den sammenhæng skrev jeg jo netop at man kunne sende en tilfældig selfie Hvis vi skulle sikre os ægthed skulle hun vel lave et kort med profilnavn og dato Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1109 Skrevet 29. November, 2021 @SugarMan 1: Du ved da ikke om hun har brugt falske billeder i annoncen. 2: Du tror simpelthen hun har lagt et falsk billede op herinde. Hun har virkelig tisset på din sukkermad ved at spørge om din race/nationalitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugarmann 20 Skrevet 29. November, 2021 NoobGPexplorer skrev, for 10 minutter siden: @SugarMan 1: Du ved da ikke om hun har brugt falske billeder i annoncen. 2: Du tror simpelthen hun har lagt et falsk billede op herinde. Hun har virkelig tisset på din sukkermad ved at spørge om din race/nationalitet. 1) nej hun kan selvfølgelig være uheldig at der er en i Dubai der anvender det samme 2) konstaterer blot at det er en mulighed og nej, spiser ikke sukkermaddee. Har du besøgt vidunderet og har en positiv anmeldelse af hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 29. November, 2021 Er det bare mig.... Eller har piercingen i underlæben skifter side? Synes absolut ingen af billederne ser ud til at være taget i et spejl..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1109 Skrevet 29. November, 2021 22 cm and thick skrev, for 5 timer siden: Er det bare mig.... Eller har piercingen i underlæben skifter side? Synes absolut ingen af billederne ser ud til at være taget i et spejl..... Jeg tænkte det samme, men har set masser af gange hvor der spejlvendes mellem højre og venstre. Jeg bider mere mærke i at billedet derudover ligner så godt så jeg vil mene modelbillederne fra annoncen er repræsentative. Et par personer her i tråden siger billederne er falske, men Alice sandsynliggør at det er (potentielle) kunder der af forskellige årsager er forsmåede og på usmagelig vis prøver at ødelægge hendes forretning. Dette er set før og kan ikke udelukkes. Ud fra det foreliggende ville jeg ihvertfald ikke have noget problem med at aflægge hende et besøg såfremt hun tilbød den service jeg efterspørger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Raphael 101 Skrevet 29. November, 2021 At hun poster et random selfie er da på ingen måde et solidt bevis. Hvis hun holdte en avis eller et stykke papir med teksten "eroguide" eller lignende op, så ville enhver tvivl forsvinde. Helt ærlig, så burde det næsten være et krav til annoncer, så man kan undgå svindel. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GloomyBear 56 Skrevet 11. December, 2021 Sherlock skrev, den 27.11.2021 at 20:24: Stop feeding the troll. The accusation that the pictures used in the add for @Alice257 are fake, that needs to be investigated. I think its offensive to say the pictures are fake without giving some kind of proof. It must have been the easiest thing in the world to tell when the accuser visited the accused. I dont know the motive for the accusations, but due to other customers paying for my detective skills, I have to be in Copenhagen until Tuesday afternoon. I promise to make my own investigation about whether there are fake pictures involved or not on my way across Funen Tuesday afternoon. Until then - take care all - I promise to post the result of my investigations Tuesday evening. Kom du nogen sinde forbi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sherlock 269 Skrevet 11. December, 2021 GloomyBear skrev, 1 time siden: Kom du nogen sinde forbi? Der blev postet en selfie, så jeg tænkte, at dét lukkede snakken ned. Så nej er svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GloomyBear 56 Skrevet 12. December, 2021 Sherlock skrev, for 23 timer siden: Der blev postet en selfie, så jeg tænkte, at dét lukkede snakken ned. Så nej er svaret Tak for svar, skulle bare lige høre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 192 Skrevet 13. December, 2021 Alice257 skrev, den 28.11.2021 at 21:42: So you are saying, that theese girls is the same? Sure… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GloomyBear 56 Skrevet 14. December, 2021 NysgerrigePeter skrev, for 12 timer siden: So you are saying, that theese girls is the same? Sure… Tror ik vi finder ud af det, hendes nummer virker ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 14. December, 2021 what can we learn of this discussion.... buy danish girls only.... always the best. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg