sørenslem 37 Skrevet 22. November, 2021 Er der nogen herinde der har haft held med dem her? Jeg har været i kontakt med de to sidste gange de har været på hotel i århus. De beder om et billede af udstyret, da de ønsker en stor pik, og når man så har sendt dem et billede, så stopper al kommunikation. Så enten finder de ikke en attraktiv nok eller også, som nok er det mest sandsynlige, så sidder der bare en fyr i den anden ende og spiller pik til dickpics. Men vil lige høre om der er nogen der skulle have erfaring med dem? https://annoncelight.dk/showad/246107 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 22. November, 2021 Hvis du opfylder krav til størrelse, er det nok en makker der sidder og hiver i fjederen til billederne. Den type findes der en del af, jeg er ihvertfald stødt på det flere gange. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sørenslem 37 Skrevet 22. November, 2021 JJOH skrev, 1 time siden: Hvis du opfylder krav til størrelse, er det nok en makker der sidder og hiver i fjederen til billederne. Den type findes der en del af, jeg er ihvertfald stødt på det flere gange. Ja, tænker desværre at du har ret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 889 Skrevet 22. November, 2021 Kan sige de er overhovedet ikke er seriøse - de kommer fra Nørresundby -fyren har haft flere piger efter hans eget udsagn - til disse shows, han har skrevet med flere heroppe - jeg tror ikke nogle der har haft succes, med at møde dem selv har jeg besøgt en ung gp i Nørresundby, han havde fortalte hunkat hans kæreste - og de lavede disse ting - ved besøget spurgte jeg hende om det - hun troede jeg snakkede om en anden pige - hun kende udmærket fyren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sørenslem 37 Skrevet 22. November, 2021 fræk6 skrev, for 3 timer siden: Kan sige de er overhovedet ikke er seriøse - de kommer fra Nørresundby -fyren har haft flere piger efter hans eget udsagn - til disse shows, han har skrevet med flere heroppe - jeg tror ikke nogle der har haft succes, med at møde dem selv har jeg besøgt en ung gp i Nørresundby, han havde fortalte hunkat hans kæreste - og de lavede disse ting - ved besøget spurgte jeg hende om det - hun troede jeg snakkede om en anden pige - hun kende udmærket fyren Tak for info. Dem skal jeg vist bare glemme igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 889 Skrevet 22. November, 2021 sørenslem skrev, 1 time siden: Tak for info. Dem skal jeg vist bare glemme igen. Prøv - måske er du heldig, er du lad os andre vide hvis du får en aftale - lad være med at sende billeder, jeg gjorde ikke, men tilbød at gå hvis de ikke var tilfreds med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sørenslem 37 Skrevet 22. November, 2021 fræk6 skrev, for 2 minutter siden: Prøv - måske er du heldig, er du lad os andre vide hvis du får en aftale - lad være med at sende billeder, jeg gjorde ikke, men tilbød at gå hvis de ikke var tilfreds med mig Vil det sige at du er mødtes med dem? I så fald, hvordan var det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 889 Skrevet 22. November, 2021 sørenslem skrev, for 41 minutter siden: Vil det sige at du er mødtes med dem? I så fald, hvordan var det? Jeg mødtes aldrig med dem begge - kun en gang med en gp - der vist havde et forhold til ham/ eller havde haft - hun kendte ikke noget til det setup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg