Hop til indhold

NIKOLINE @ Cassiopeia skaber glædelsesfølelsen

Featured Replies

Skrevet

Kender I den følelse, den specielle følelse nå man er helt oven på efter at have besøgt en glædespige. Ikke den der standard følelse af man netop lige er blevet "tømt", bare er blevet "tømt". Nej den følelse af at man har været inde og præsterer, og på en eller anden måde så har glædespigen formået at give en komplimenter til at booste ens selvværd og selvtillid til den store guldmedalje...

Den følelse hvor man står ude på gaden og bare tænker "YES FUCK DET HER VAR FEDT". Kender I den følelse? Det er den følelse jeg ikke finder ret tit, dog synes jeg at samtlige piger på Cassiopeia formår at fremskaffe den.

Akten foregik da det stadig kostede 600 kroner for dansk. Hun starter med stille og rolig smalltalk, og med det samme føler man at hun er noget specielt. Der går ikke længe før man får vådekys af hende, og tungerne rører på hinanden. Hendes komplimenter er endeløse.

Til sidst hvor lillemanden pga. et par øl eller ti for mange var blevet lidt halvslap(skete det virkelig?), så tog hun den i munden og sluttede den af til den store guld medalje. I det jeg kom kørte hun ekstra hurtigt og fik klimaks til at føles ekstra super godt!

TAK NIKOLINE!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.