Hop til indhold
Landsbytossen

Side-9 Manden | Lidt Øjeguf til Damerne

Recommended Posts

Landsbytossen skrev, for 18 timer siden:

Nu kan både mænd og kvinder snart savle over afklædte mænd i Ekstra Bladet:
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2021-11-21-ekstra-bladet-vil-have-maend-paa-side-9

Det har de da haft kunne i flere år i SEX og HOR, med både "SEX og HOR MANDEN" (dog ikke nøgen) og "SEX og HOR PIGEN" (gerne helt nøgen). ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 29 minutter siden:

Det har de da haft kunne i flere år i SEX og HOR, med både "SEX og HOR MANDEN" (dog ikke nøgen) og "SEX og HOR PIGEN" (gerne helt nøgen). ;)

Dejligt. Nu er det dog EB, jeg skriver om ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
acer skrev, for 5 minutter siden:

Side9 tilhører side9 pigen.Vil man også vise en mand kan det jo gøres på en anden side.Det er min mening

Hørt. Sæt på side 8, så kan de knalde når avisen foldes sammen :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
acer skrev, for 31 minutter siden:

Side9 tilhører side9 pigen.Vil man også vise en mand kan det jo gøres på en anden side.Det er min mening

Totalt enig, Side 9 tilhører de dejlige piger.

Gad vide hvad det næste bliver?

At EB vil inkludere LGTB+/.(gange/dividere eller 75+ segmentet på bekostning af Side 9 konceptet ?

Det var hårdt nok at se den nye super woke 007 film

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er der gået lidt over et døgn og ingen har brokket sig over at der ikke er Øjeguf til Damerne?! Denne tråds titel er det største jebait nogensinde. Vores tur til at forkæle.. jeg lægger ud :D

Billedet er taget for et stykke tid siden og jeg har desværre taget lidt på siden..

MIGpWdo.jpeg.e523e724a3e602f206f0220dbc97cc2f.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 15 timer siden:

Dejligt. Nu er det dog EB, jeg skriver om ;)

@Landsbytossen

Det er jeg klar over, jeg skriver bare hvad hvad man har kunnet se i SEX og HOR i flere år ;)

Noget andet er at sid 9 pigen ikke er så fræk mere, med al det maling og at pigerne næsten altid har bikini på nu :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 1 time siden:

@Landsbytossen

Det er jeg klar over, jeg skriver bare hvad hvad man har kunnet se i SEX og HOR i flere år ;)

Noget andet er at sid 9 pigen ikke er så fræk mere, med al det maling og at pigerne næsten altid har bikini på nu :oops:

Du kan også skrive om alt det gratis indhold, der ellers er på nettet - men nu er det altså EB jeg skriver om ;)

Så er det jo godt, at du kan savle lidt over nogle mænner i fremtiden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Utrolig dårlig nyhed - tænker at chefredaktøren er ved at køre Ekstrabladet ud på de evige avismarker.

Selvfølgelig skal vi have udvikling men ikke al udvikling er positiv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
tja66 skrev, for 6 minutter siden:

Utrolig dårlig nyhed - tænker at chefredaktøren er ved at køre Ekstrabladet ud på de evige avismarker.

Selvfølgelig skal vi have udvikling men ikke al udvikling er positiv

Åhr hva farnnn du. Jeg venter da spændt på at se et par ordentlige stiverter, model hest :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Åhr hva farnnn du. Jeg venter da spændt på at se et par ordentlige stiverter, model hest :biggrin:

……og Adams Æbler :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...