Landsbytossen 1574 Skrevet 21. November, 2021 Nu kan både mænd og kvinder snart savle over afklædte mænd i Ekstra Bladet: https://nyheder.tv2.dk/samfund/2021-11-21-ekstra-bladet-vil-have-maend-paa-side-9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 22. November, 2021 Landsbytossen skrev, for 10 timer siden: Nu kan både mænd og kvinder snart savle over afklædte mænd i Ekstra Bladet: https://nyheder.tv2.dk/samfund/2021-11-21-ekstra-bladet-vil-have-maend-paa-side-9 Dagens 'woke up call'. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 22. November, 2021 Landsbytossen skrev, for 18 timer siden: Nu kan både mænd og kvinder snart savle over afklædte mænd i Ekstra Bladet: https://nyheder.tv2.dk/samfund/2021-11-21-ekstra-bladet-vil-have-maend-paa-side-9 Det har de da haft kunne i flere år i SEX og HOR, med både "SEX og HOR MANDEN" (dog ikke nøgen) og "SEX og HOR PIGEN" (gerne helt nøgen). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1574 Skrevet 22. November, 2021 Arne Jensen skrev, for 29 minutter siden: Det har de da haft kunne i flere år i SEX og HOR, med både "SEX og HOR MANDEN" (dog ikke nøgen) og "SEX og HOR PIGEN" (gerne helt nøgen). Dejligt. Nu er det dog EB, jeg skriver om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
acer 1336 Skrevet 22. November, 2021 Side9 tilhører side9 pigen.Vil man også vise en mand kan det jo gøres på en anden side.Det er min mening 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. November, 2021 acer skrev, for 5 minutter siden: Side9 tilhører side9 pigen.Vil man også vise en mand kan det jo gøres på en anden side.Det er min mening Hørt. Sæt på side 8, så kan de knalde når avisen foldes sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 914 Skrevet 22. November, 2021 acer skrev, for 31 minutter siden: Side9 tilhører side9 pigen.Vil man også vise en mand kan det jo gøres på en anden side.Det er min mening Totalt enig, Side 9 tilhører de dejlige piger. Gad vide hvad det næste bliver? At EB vil inkludere LGTB+/.(gange/dividere eller 75+ segmentet på bekostning af Side 9 konceptet ? Det var hårdt nok at se den nye super woke 007 film 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus Modsat 84 Skrevet 22. November, 2021 Så er der gået lidt over et døgn og ingen har brokket sig over at der ikke er Øjeguf til Damerne?! Denne tråds titel er det største jebait nogensinde. Vores tur til at forkæle.. jeg lægger ud Billedet er taget for et stykke tid siden og jeg har desværre taget lidt på siden.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 23. November, 2021 Landsbytossen skrev, for 15 timer siden: Dejligt. Nu er det dog EB, jeg skriver om @Landsbytossen Det er jeg klar over, jeg skriver bare hvad hvad man har kunnet se i SEX og HOR i flere år Noget andet er at sid 9 pigen ikke er så fræk mere, med al det maling og at pigerne næsten altid har bikini på nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1574 Skrevet 23. November, 2021 Arne Jensen skrev, for 1 time siden: @Landsbytossen Det er jeg klar over, jeg skriver bare hvad hvad man har kunnet se i SEX og HOR i flere år Noget andet er at sid 9 pigen ikke er så fræk mere, med al det maling og at pigerne næsten altid har bikini på nu Du kan også skrive om alt det gratis indhold, der ellers er på nettet - men nu er det altså EB jeg skriver om Så er det jo godt, at du kan savle lidt over nogle mænner i fremtiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 636 Skrevet 26. November, 2021 Utrolig dårlig nyhed - tænker at chefredaktøren er ved at køre Ekstrabladet ud på de evige avismarker. Selvfølgelig skal vi have udvikling men ikke al udvikling er positiv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. November, 2021 tja66 skrev, for 6 minutter siden: Utrolig dårlig nyhed - tænker at chefredaktøren er ved at køre Ekstrabladet ud på de evige avismarker. Selvfølgelig skal vi have udvikling men ikke al udvikling er positiv Åhr hva farnnn du. Jeg venter da spændt på at se et par ordentlige stiverter, model hest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 26. November, 2021 Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden: Åhr hva farnnn du. Jeg venter da spændt på at se et par ordentlige stiverter, model hest ……og Adams Æbler 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg