Guest BUC2610 Skrevet 21. November, 2021 Invasionen er nu officiel. Endnu en meget ung pige med koreanske rødder. Samme ydelser, samme priser. Igen på Amager. Men ny pige. Hvem tager en tur? https://annoncelight.dk/showad/332190 BUC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 21. November, 2021 BUC2610 skrev, for 12 minutter siden: Invasionen er nu officiel. Endnu en meget ung pige med koreanske rødder. Samme ydelser, samme priser. Igen på Amager. Men ny pige. Hvem tager en tur? Det gør du da - da du så hende først 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noel Brady 25 Skrevet 21. November, 2021 Daisy Club 2.0? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1593 Skrevet 21. November, 2021 Min teori er, at nogen har hvervet piger til KBH i et Koreansk forum, og hjulpet med at prissætte og finde hotel - vi har nu set en koreaner bosat i Norge, en koreaner fra Seoul (med en mystisk ukendt sidekick), et japansk / koreansk venindepar og nu en fra singapore med koreanske rødder. Men det betyder ikke, at det ikke er pengene værd. Hun ser virkelig sød ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2367 Skrevet 23. November, 2021 Jeg er ved hendes adresse lige nu og gør klar til at møde hende om lidt…er meget spændt på det Har fået hendes mål oplyst og det lyder meget appetitligt. Har fået bekræftet serviceniveauet som også er godkendt. Hun påstår det er hende på billedet…? Jeg får se og I får mere at læse i morgen i en anmeldelse af pigebarnet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2367 Skrevet 23. November, 2021 (edited) Nå det var ikke hende på billederne Meget lille petit, egentlig meget køn, et par tatoveringer og så desværre dårlig lugt ud af munden, noget ældre end oplyst og med de mindste bryster jeg har set, med de længste brystvorter…jeg tændte helt af ved synet og afbrød besøget Hun havde sjovt nok ikke bedt om penge endnu, så jeg gav hende lidt mønt for besværet og gik igen Redigeret 23. November, 2021 af dhnmdst 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg