Odense 11 Skrevet 21. November, 2021 Hvilket steder ser i som det bedste på fyn i øjeblikket til at få B2B? Der må gerne både være god massage, med fræk og pirrende B2B efterfølgende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 21. November, 2021 Odense skrev, for 1 time siden: Hvilket steder ser i som det bedste på fyn i øjeblikket til at få B2B? Der må gerne både være god massage, med fræk og pirrende B2B efterfølgende. Hvis jeg var dig, ville jeg søge under thaimassage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 546 Skrevet 23. November, 2021 Odense skrev, den 21.11.2021 at 18:08: Hvilket steder ser i som det bedste på fyn i øjeblikket til at få B2B? Der må gerne både være god massage, med fræk og pirrende B2B efterfølgende. Den bedst efter min mening er Anna hos 123 hun er ferm til massagen og pirre meget undervejs, og hun giver en super b2b , hun elsker 69, og er kanon til at ride med bagdelen mod dig . Så er det muligt at lokalerne især badet ikke er i top, men renligheden er i top, hun er en kanon pige, selv om hun ikke høre til de helt unge .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg