Hop til indhold
Donmanuco

Linda gav mig min første dobbelte udløsning i lang tid

Recommended Posts

Besøgte Linda, bl.a. inspireret af anmeldelsen begået af DCDO hvor han nævnte hendes kostumer, som er en af mine feticher.

Fandt nemt stedet der afsløres i annoncen og efter at have bekræftet i tlf. Det ligger gemt relativt godt væk ved en trafikeret vej. Det var pigen på billederne der åbnede døren, nu dog med skulderlagt hår og en krop, som efter min smag, er hjulpet på vej på udmærket vis. 

Rummet er der ikke så meget at sige til andet end at det har det nødvendige, der er god plads i baderummet til at man kan hygge der, hvilket vi også gjorde ganske lidt.  

Som sagt blev jeg lokket til af kostumerne, jeg har en indre stalker der nyder at se på damer der skifter tøj, det forklarede jeg hende og jeg fik lov at se hende prøve kostumer og med netstrømper. 

Derefter var det tid til nærkontakt af fjerde grad. Jeg spørger hellere en gang for meget end en gang for lidt, når jeg sender mine ru hænder på opdagelse for ikke at ende i en akavet situation so, jeg har oplevet før. Ligeledes når tungen skal slippes fri spørger jeg eller prøver forsigtigt, hun havde ingen forbehold for mine hænder, kun for tungekys, hvilket er forståeligt, jeg er selv forsigtig med udveksling af mikroorganismer, både den ene og den anden vej. Fik også smurt olie på, man skal dog passe på med olie på spillemanden, det er lækkert, men det fik kondomet til at glide af, heldigvis først da jeg trak mig ud. Jeg fandt i øvrigt ud af at hun var ridepigen jeg tidligere efterlyste, op og ned samt frem og tilbage, det er altså lige mig. Afleverede min første opsparede udløsning ud over hende, hvor hun spille lillemanden og hendes frække mund hjalp lidt til. Hun reklamerer iøvrigt med swallow - det må prøves en anden gang.

Efter afskylning i det rummelige baderum hvor hun senere gjorde mig selskab så jeg kunne nyde synet af hende under bruseren, så fik jeg en rigtig god omgang massage og til min egen overraskelse blev jeg klar igen, jeg valgte gensidig onani så jeg kunne nyde synet af hende med sit legetøj og afleverede min anden udløsning ud over hende.

Tror såmænd jeg kunne have klaret en tredje omgang med hende hvis jeg havde haft tid og råd. Den krop og den frække mund can get me off anytime.

Hun bliver her året ud. Pas på hende drenge, hun er en keeper.

Redigeret af Donmanuco
sproglige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...